Dieta cu lamaie.

A venit primavara. Ma rog, va dati si voi seama de asta doar privind pe fereastra, nu mai era cazul sa insist si eu. Dar ideea e alta, daca e cald, port haine mai subtiri. Si daca port haine mai subtiri, se vede urat burta, rezultat al unei ierni imbelsugate. Sa zic si de dulciuri? Ca intru in sevraj daca nu gust ceva dulce? M-as fac complet de ras. Uite ca deja am facut-o.

Acum nu va ganditi ca sunt chiar cat China. Consider ca ar trebui sa slabesc vreo 3 kilograme. Si pentru asta..am inceput astazi dieta cu lamaie. Stiti voi, cea in care se consuma un numar crescator de lamai in fiecare zi. Astazi una, maine doua, pana ajung la sapte. Dupa doua zile de pauza, repet procedura, numai ca atunci numarul va fi descrescator. Ce mi se pare ok este faptul ca nu trebuie sa fac modificari drastice in alimentatia de zi cu zi..mai ales ca nu am un program bine organizat si nu reusesc mereu sa respect cele trei mese zilnice.  Evident ca trebuie sa mai reduc si din dulciuri, regula universala. Ma doare sufletul, pe cuvant. Dar nici asa nu mai pot sta.

Sunt curioasa: a incercat-o cineva? Si mai ales, a dat rezultate? Mentionez ca nu vreau sa slabesc extraordinar de mult..am citit ca poti slabi pana la 10 kilograme in 16 zile. In cazul meu, ar fi exagerat. A, si oricum sunt topita dupa lamai. Mai am nevoie doar de vointa.

12 gânduri despre “Dieta cu lamaie.

  1. Am incercat eu acum vre-o……..uhm…..6 ani cred. Si nu tin minte sa fi vazut vre-o schimbare, in nici un caz una drastica de n kg/n timp. Dar depinde, de la om la om….eu oricum mananc multe lamai de fel, organismul e destul de obisnuit ca sa aiba si impact. Succes si cand ti se acreste de lamai poti sa treci pe grapefruit cam cu acelasi efect 🙂

    1. Auzisem ca e aceeasi chestie si cu grapefruit, insa nu stiu daca as putea manca 5-6 pe zi. Incerc macar o saptamana..sa vad daca e vreo diferenta, macar de jumatate de kilogram. Daca nu..inseamna ca mi-e sortit sa am burta si solduri mereu :))

  2. eu am auzit ca multe persoane care au tinut dieta asta au avut probleme cu stomacul. din punct de vedere medical se explica. dar atata vreme cat ai grija ca acele sucuri sa nu le bei pe stomacul gol (desi asa cam zice dieta) nu cred sa ai vreo problema. poti incerca si cu grapefruit, alea chiar taie pofta de mancare… dar cum eu nu le am cu dietele…ce sa zic..bafta :))) ma batea si pe mine gandul sa o incerc pe asta. sa-mi spui daca da rezultate. 😀

    1. Domnisoara doctorita, tu esti cea mai avizata sa iti dai cu parerea. Daca amestec sucul cu apa plata si il beau intre mese, e in regula?
      Ma mai gandeam sa combin si cu grapefruit. Adica sa tin 7 zile cu lamai, in ordine crescatoare, iar pentru partea descrescatoare sa mananc grapefruit. Ce zici, ar da ceva rezultate? Macar 2 kilograme?

      1. da. adica sa nu bei sucurile pe stomacul gol si sa nu fie foarte concentrate. cu apa plata e ok. cu grapefruitul zisesem ca poate il preferi in loc de lamaie dar tot citric este, deci sucul e tot acid. eu sper sa dea rezultate, macar cateva kg. insa neaparat trebuie sa reduci (ca sa nu zic acel cuvant oribil „renunti”) dulciurile si orice mancare fast food/junk food. ah, si inca un aliment care ajuta la slabit – varza, mai ales cruda, in salata 😀

      2. Fast food mananc foaarte rar, dar stii ca nu pot sta departe de dulciuri. Un cubulet de ciocolata pe zi, un biscuite,etc..mi se permite? Ca altfel prefer sa fiu grasa si fericita, decat slaba si trista :))

  3. Mai sis, lasa dieta!!!! Lamaine is bune pentru ca au vitamina C si ajuta la sistemul imunitar. Hai sa iti dau cateva ponturi, legate de dulciuri, Nu renunta definitv la ele, insa alege cantitati mici si incerca sa le consumi pana la ora 14 🙂 ca sa aiba timp corpul sa arda caloriilE. Iar la cina, incerca sa aviti pe cat posibil carbohidratii. Incerca sa alegi carne (nu prajita), lactate degresate, peste sau salate 🙂 Si fara sucuri !!!
    Indicat e sa faci si ceva sport, chiar si acasa, macar 20 de minute pe zi.

Lasă un răspuns

