Blog of the year.

Andera ma iubeste mult si m-a nominalizat in articolul ei: „Blog of the year 2012„. Multumesc, draga mea! Apreciez ca te-ai gandit la mine.

blog

 

Regulile spun sa inserez poza de mai sus in articol si sa raspund la intrebarile formulate de Andera. Asa drag imi e, chiar imi place sa simt ca mi se ia un mini interviu. Sa incepem!

1. Cand si cum ai inceput sa scrii pe blog?

Oh, Doamne..sunt vreo 3 ani de atunci. Nu mai stiu exact cum s-a intamplat, insa treceam printr-o perioada foarte grea si mi-am dat seama ca scrisul ma elibereaza, intr-un fel. Si scriam muuult..chiar si 3 articole pe zi. Acum sunt norocoasa daca am timp macar sa intru pe blog o data pe zi. O multime de lucruri s-au schimbat de atunci, dar sunt multumita ca nu am renuntat la el, desi am avut cateva tentative.

2. Dacă ai putea să te întorci în trecut, ai schimba ceva?(Ce anume?)

Cred ca mi s-a mai pus intrebarea asta o data. Atunci am raspuns ca nu as schimba nimic. Cred ca acum imi doresc sa fi fost un om mai rau atunci cand am avut ocazia. Si ceva mai selectiva cu oamenii din jurul meu. In acelasi timp, as vrea sa pot sterge anumite greseli pe care le-am facut fata de oameni dragi mie si pentru care nu m-am iertat nici pana astazi.. Dar asta e alta poveste..

3. Eu îmi fac planuri în general, nu pentru un viitor foarte îndepărtat ci pentru ceva realizabil și apropiat. Tu ce planuri de viitor ai?

Aici ai atins un punct sensibil. Sper sa iau o nota multumitoare la licenta, apoi sa sustin examenul de titularizare siii..Doamne’ajuta, sa si prind un post bunicel. Intentionez sa ma mut in Bucuresti, sa ma inscriu la master si sa fiu aproape de cei dragi, eventual sa ma mut cu prietenul meu. De doi ani ne luptam cu distanta si de-abia asteptam sa treaca si cele cateva luni care au mai ramas pana atunci. Ma rog in fiecare zi sa reusesc tot ce mi-am propus si dau tot ce am mai bun pentru a duce la bun sfarsit aceste planuri.

4. Ce părere ai despre copiii din ziua de azi, despre educația primită(sau nu)?

Alt punct sensibil. Dupa cum spuneam mai sus, intentionez sa intru in invatamant. Jale. Cred ca am mai scris pe aici despre cum a fost practica pedagogica si despre starea deplorabila a sistemului de invatamant din Romania. Imi place meseria, insa nu imi place comportamentul copiilor din ziua de azi. Nu aprob modul in care parintii ii educa si nici valorile pe care le promoveaza. Si cu asta cred ca am spus tot.

5. Dacă ai avea de ales decât trei cuvinte care să reprezinte personalitatea ta, care ar fi acelea?

Foc, inima si caldura.

6. Vrei să locuiești în țară sau să pleci în afară? (Argumentează)

Experientele pe care le-am trait in afara mi-au lasat un gust amar. Intentionez sa raman in tara si sa pastrez iesirile in afara pentru o vacanta frumoasa sau o escapada in doi.

7. Ce serial preferat ai? (Argumentează)

Acum serios, tu ai conceput intrebarile acestea cu gandul la mine?!

Pai am vreo 15 seriale pe care le urmaresc in momentul de fata, plus alte zeci pe care le-am terminat deja. Nu stiu sa argumentez de ce, mai ales ca sunt si seriale politiste, si cu medici, si pentru fete..adica nu ma setez pe o categorie anume. Pot doar sa mentinez cateva care s-au remarcat: How I met your mother, Grey’s Anatomy, Pretty Little Liars, The Mentalist, Castle, House M.D. , Lie to me, The Lying Game (cel mai recent descoperit), The Vampire Diaries, Criminal Minds, CSI NY..si lista poate continua.

Imi pare rau ca pentru ca incalc regulile, insa nu trimit leapsa mai departe. Totusi, daca cineva doreste sa o preia, cu mare placere. Pe Andera nu am putut sa o refuz, imi e prea draga.

 

2 gânduri despre “Blog of the year.

  1. Iti multumesc pentru raspunsuri. Sunt interesante, cu ocazia asta am mai aflat cate ceva despre tine ;;) >:D< Si, success la licenta, sa iei nota mareeee!!! Si restul planurilor sa ti se indeplineasca

Lasă un răspuns

