De pe bloguri adunate.

Am inceput dimineata cu o cafea cu lapte si cu pofta de citit bloguri. In ultima perioada chiar nu prea am avut timp sa intru sa vad ce au mai scris cei din blogroll, dar m-am revansat astazi. Am vazut ca unii nu au mai scris de ceva timp, si imi pare tare rau. E pacat, Fabi, e pacat! Altii chiar si-au inchis blogurile..

Am acest blog de 3 ani si jumatate si nu cred ca am sa renunt la el, pentru ca e bucatica din sufletul meu. Fiecare cuvintel de aici reprezinta ceva, un zambet, un gand rau, o farama de speranta sau chiar un strigat de ajutor. Sunt ale mele. Toate.

Dar si in blogroll au poposit oameni frumosi, destepti, oameni de la care am de invatat. Oameni care imi dau lectii de viata si ma motiveaza sa fiu mai buna, sa am mai multa incredere in mine. Mai exact, ce invat eu de la ei? Pai hai sa dau cateva exemple demne de urmat.

Roscata imi trezeste pofta de a gati ceva bun si de a calatori Dar cum eu sunt un dezastru in bucatarie, nu prea am curaj. Dar savurez fiecare reteta pe care o posteaza, mai ales pentru ca eu nu ma simt capabila de asemenea capodopere.

Andera mi-e draga pentru simplitatea cu care asterne cuvintele si le face sa sune frumos. Ma invata sa fiu romantica, sa apreciez ceea ce am si sa lupt pentru ceea ce imi doresc. Bonus: mi se pare demn de lauda faptul ca se descurca cu doua facultati in paralel.

Creve mi se pare un om detasat si vesel, care e constient de faptul ca traim intr-o tara in care totul merge pe dos, dar a invatat sa faca haz de necaz. Sper sa reusesc si eu sa privesc asa lucrurile. Candva. Eu inca ma consum cand dau piept cu unele nereguli din tara asta..

Dar premiul pentru cel mai optimist om din blogroll merge la Cristina Cioba, clar! Fata asta are energie si voie buna cat pentru o suta de oameni! Nu stiu cum reuseste, pentru mine e eveniment cand am o zi frumoasa. Dar cred ca totul depinde de perspectiva din care privesti lucrurile. Si pe cuvant ca am sa iau lectii de la ea! Ma plang ca sunt departe de casa si de prieteni, dar ea studiaza in UK si cred ca reuseste sa vina acasa doar de cateva ori pe an. Dar asta nu o opreste sa fie toata un zambet. A avut vointa si a dat jos cateva kilograme, din cate am citit eu pe blogul ei. Mentionez ca si eu sunt in plin proces de slabire si am facut cel mai important pas: am redus drastic portia de dulciuri si fac si un pic de sport! Poate pentru voi nu inseamna mult, dar pentru mine e un progres! Nu cred ca am mai stat vreodata doua saptamani fara ciocolata. Revenind la Cristina, reuseste sa ma faca sa zambesc cu fiecare articol pe care il scrie. Are acel quelque chose care o face speciala. Plus ca e mandra ca e romanca, intr-o tara care nu prea ne are la suflet. Si un limbaj adorabil!

Trebuie sa o mentionez si pe Ella, care mi-a devenit prietena de suflet, mai ales pentru ca am depasit limitele blogului si incercam sa ne vedem la o cafea cat mai des. Are ceva ani in plus, dar ma trateaza ca pe un adult, iar asta ma face sa ma simt importanta. Nici ea nu si-a pierdut optimismul, desi viata i-a rezervat cateva surprize neplacute. Atitudinea ei de luptatoare ma motiveaza si ii multumesc din suflet pentru ca are rabdare sa ma asculte si sa ma sustina cu o vorba buna si-o imbratisare. Nu e doar o bloggerita care imi e draga, e o prietena adevarata.

Si pe Grapefruits o citesc de ceva timp si de multe ori am avut lacrimi in ochi in timp ce parcurgeam randurile. Stie sa ajunga la sufletul omului si sa il infrumuseteze cu vorbe calde. De la ea am invatat sa imi privesc familia ca pe cel mai de pret dar si sa nu renunt la mine in favoarea altora. Iubeste oamenii, iubeste simplitatea, iubeste frumusetea. Si le promoveaza in fiecare articol al sau. Iar eu o respect pentru asta.

Oameni frumosi, destepti si diferiti. Oameni buni si luptatori. Oameni de la care am ceva de invatat.

13 gânduri despre “De pe bloguri adunate.

  1. Vai… m-am emoționat foarte tare când am văzut ce ai scris despre mine :”> Ești o fată minunată!! Mă bucur că ți-am întâlnit blogul și așa am ajuns să te cunosc și pe tine. Sper ca și peste 10-20 de ani să scriem aici. Poate avem și domeniu între timp:))) Te pup :*

  2. Eu abia acum am citit postul asta si iti multumesc din suflet!!!!
    Si acum am realizat ca de multe luni am un draft cu un post asemanator–Zilele astea o sa il public!!
    Te pup!!

Lasă un răspuns

