Primavara?!

Banuiesc ca toata lumea vede ce e afara, nu mai rasucesc si eu cutitul in rana. Nu-mi place zapada, ma simt incapabila sa tolerez acest fenomen, mai ales acum, cand mai e un pic si se termina luna martie. Mda, cred ca iarna face misto de ochelarii de soare pe care ii port in geanta de vreo doua saptamani.

Dar nu despre asta vreau sa vorbesc, ci despre faptul caaa..astazi am predat la copilasi! Trebuia sa tin lectia ieri, dar toate scolile au fost inchise, ca na, venea tornada si lua scoala cu totul. Asa ca am reprogramat pentru astazi.

Sunt super, mega, extra incantata de ei! Adica parca mi-am schimbat impresia, nu ii mai vad ca pe niste hiene fioroase, ci doar ca pe niste hiene mai mici. Lasand gluma la o parte, chiar mi-a placut. Erau clasa a patra si intelegeau absolut tot ce vorbeam cu ei in engleza, se certau care sa raspunda primul, erau cat de cat atenti. Eh, cat de atent poate fi un copil de 10 ani? De data asta nu am mai fost atat de speriata, nu imi mai tremurau genunchii, nu am mai avut momente de blocaj. Gata si practica. Acum trebuie doar sa muncesc din greu la ultimul capitol din licenta, care e si cel mai greu. Spor sa am! Si nervi de otel!

Dar cred ca azi iau o pauza de la teme, licenta si proiecte..am mare nevoie de odihna. Si intre timp..am sa ma delectez cu o carte destul de controversata, „Fifty Shades of Grey”🙂


5 thoughts on “Primavara?!

  1. Eu când m-am trezit și am văzut totul alb, m-am frecat la ochi. Nu ascultasem la meteo și habar n-aveam că o să ningă :))) Îți imaginezi ce șoc am avut :)) Să tot aștepți să se încălzească și apoi când tragi draperia să vezi alb!

Lasă un răspuns

