Iarasi despre dor.

O alta zi in care sunt suparata pe distanta, pe viata si pe partea aia din mine care mai are un pic si lasa armele jos. Am sa scriu iarasi despre dor, dorul ala de jumatatea ta de suflet, fara de care te simti ciobit.. Cand iti vine sa-l rupi din amintiri si din fotografii pe omul drag, sa distrugi barierele fizice si sa-l asezi langa tine, pentru a-ti regasi partile lipsa. Poarta in el bucati din mine, bucatele pe care eu i le-am oferit de dragul ochilor sai frumosi si al mainilor care ma invelesc seara, inainte de culcare. Si stie si el asta. De atata timp are grija de mine, cea din sufletul sau.

Dorul te rupe de realitate, esti cumva ancorat intr-o lume paralela, in care chiar poti sa il vezi si sa-l strangi in brate. Acolo totul e perfect. Si cand revii cu picioarele pe pamant, numeri zile, ore..si te lupti cu tine pana la ultima suflare sa treci si de asta. Eu sunt un om care masoara timpul in weekenduri. Asta e unitatea mea de masura.

Cred ca numai un om care duce lipsa cuiva drag ar putea sa inteleaga ce vreau eu sa spun aici. El poate intelege imperfectiunea pe care incerc sa o transpun in cuvinte, golul ala care ramane in suflet si care nu poate fi umplut de nimic altceva.. Orice bucurie, orice dezamagire e simtita altfel daca este impartita.  Si da, noi impartim si bune si rele..in egala masura. Am depasit atatea nenorociri..le-am pierdut si numarul, sunt constienta ca vor urma si altele. De vreo doua luni nu prea mai stiu ce e odihna si nici nu cred ca am sa aflu prea curand..si el ma tine pe linia de plutire. Nu stiu cum naiba reuseste, ca daca era dupa mine, izbucneam in lacrimi si ma ascundeam in coltisorul meu..

Apropo, stiati ca in limba franceza nu exista cuvantul „dor”? M-a intrigat descoperirea asta. Pai ei nu-l simt? Pe ei nu-i doare lipsa celor dragi?

10 gânduri despre “Iarasi despre dor.

  1. avand in vedere ca toate relatiile mele serioase au inceput si au durat ceva timp la distanta, te inteleg foarte bine. adevarul e ca nu exista un leac pentru asta, dar in acelasi timp face ca intalnirile sa fie si mai apreciate, mai intense. insa mie una mereu mi se pare fascinant cum jumatatea de suflet iti poate oferi atata putere si cum poate sa creeze o realitate separata, in care iubirea sa primeze si restul sa fie pe un plan atat de jos, incat aproape ca nu ar exista. gandeste-te ca in curand distanta va fi doar o amintire, un alt mod prin care iubirea voastra a devenit mai puternica.

    1. Ma gandesc ca am rezistat 2 ani..si ne-a fost greu sa ne vedem la sfarsit de saptamana. Marturisesc ca de zeci de ori am dat o fuga la Bucuresti, numai sa il mai vad inca o zi.
      Partea buna e ca au mai ramas doar 2 luni. Sper sa rezistam pana atunci.

Lasă un răspuns

