„To Do” list.

Stiu ca va urma o vara agitata, plina de examene si schimbari. Dar de la toamna mi-am propus sa fac niste lucruri esentiale, zic eu.

Sa obtin permis de conducere ! Asta e number one. Desi ma sperie un pic perspectiva de a fi sofer incepator in Bucuresti. Nu prea imi mai place locul din dreapta.

Sa invat limba germana! E adevarata provocare!

Sa invat sa gatesc! Ma rog, sa imi mai largesc un pic orizonturile cu o ciorba, un tort, ceva..

Si sa imi fac timp si pentru sufletul meu, care a ajuns intr-o stare deplorabila. Ar fi cazul sa fac asta imediat, nu de la toamna. Ma simt sufocata, aruncata la pamant si umilita. Uneori ma intreb..ce mai urmeaza acum? Si de fiecare data cand ma gandesc ca nu poate fi mai rau, mai primesc o palma de la viata. Deci..ce urmeaza? Pentru ca da, acum stiu ca mereu exista loc de mai rau.

Si regula universala: EVERYBODY LIES. Am scris cu majuscule, chipurile..sa nu uit, dar ar trebui sa scriu pe tavan, sa fie primul lucru pe care il vad dimineata, cand ma dau jos din pat.

 

6 gânduri despre “„To Do” list.

    1. Sunt pasionata de limbile straine, ma si pricep un pic, daca e sa las modestia la o parte. Si germana e ceva..wow!
      Permisul auto? Aici am nevoie de timp. Consortul e pasionat de masini..si mi-a transmis si mie „microbul”. Nu imi mai place sa stau in dreapta :))

  1. Da, permisul e un „must to do” 🙂
    Cat despre germana, si eu am avut ganduri d-astea insa dupa doua luni in Elvetia am realizat ca germana e mai complicata decat chineza 🙂 Sper sa gresesc, dar am avut momente cand nu pricepeam o iota din ce spuneau aia.
    Iar de sufletul tau sa ai grija zi de zi, ca -i cel mai important!!!!

Lasă un răspuns

