Exercitii de echilibru.

Am inceput sa consider scrisul drept cel mai bun medicament. Ma eliberez de ceea ma apasa si odata asternute aici, durerile parca se micsoreaza. Partial, de fapt. Cele mai mari dureri sunt cele pe care nu pot nici macar sa le rostesc. E ideea aia tampita conform careia un lucru nu devine adevarat pana nu il spui. Daca taci, inseamna ca speri ca poate nu e adevarat.

Sa revenim. Am aniversat doi ani. As fi ridicola sa afirm ca au fost numai lucruri bune si ploua cu inimioare in fiecare zi. O, Doamne..cat de greu era uneori sa rezist. Dar am ramas langa el. Pentru ca lucrurile frumoase au fost intotdeauna mai multe decat cele rele. Nici nu stiu cum o sa fie de acum incolo..pot doar sa ma pregatesc sufleteste. De la el am invatat sa iert.

A vazut ca oftam de ceva timp dupa Exercitiile lui Chirila si miercuri seara mi-a asezat-o in brate. A mea, doar a mea. Dedicatia de pe prima pagina confirma asta. Iar in clipa aia i-as fi dat si luna de pe cer. O citesc cu zgarcenie, cateva zeci de pagini pe zi..sa ma pot bucura de ea cat mai mult. Cu un creion in mana, subliniez pasajele care imi ajung la suflet. Am redescoperit in carte articole de pe blogul lui care ma tulburasera, celebra „Scrisoare catre Fat-Frumos”, mesajul lui catre liceeni si preferatul meu, „Love Marketing”.

Aveam nevoie de un pansament pentru suflet. Mai ales acum.

Inchei articolul cu un citat. Presimt ca nu e singurul care ma va zgudui.

„Puterea de a afla totul despre cel din fata ta, fara a-i tulbura apele sufletului, da, asta e marea provocare a iubirii. De cate ori nu ne-am pus intrebarea asta: „Cum sa te fac sa afli ce vreau de la tine, spiritual vorbind, fara sa te fac sa suferi, fara sa te lovesc?” Si de cate ori am rostit-o partenerului nostru?”

Pasajul de pe spatele cartii se termina asa: „Vindeca-te singur. E tot ce poti face pentru tine.” Multumesc, Tudor Chirila!

544605_517812424931274_968431888_n

Posted in Fără categorie

4 thoughts on “Exercitii de echilibru.

  1. Intai de toate, va urez sa aveti cat mai multe primaveri impreuna🙂 Sa va iubiti mereu si sa nu lasati problemele sa va indeparteze! Ca-n rest, stiti voi sa va descurcati!
    Apoi recunosc ca VREAU si eu sa citesc cartea asta!!!🙂 Mai citisem cateva posturi de pe blogul lui Tudor si mi-au placut tare mult, iar cartea deja m-a dat gata🙂

Lasă un răspuns

