Concurs: Testare fonduri de ten Toleriane Teint

pack-toleriane-teint-fond-ten-crema-hidratanta

Am vazut la Ioana Dumitrache pe blog un articol care mi-a atras atentia, un concurs care ofera fonduri de ten ce asteapta sa fie testate! 🙂

Imi expun aici rusinea si marturisesc ca tenul meu imi da de furca de cand ma stiu. E fix ca mine, incapatanat si capabil sa duca totul la extrem. Adica in zona T este extrem de gras si in rest..foarte uscat. Si cine sa il mai inteleaga? Ii ofer din belsug produse cu efect de matifiere, mai aplic un strop de crema hidtratanta prin zonele cu probleme..dar parca niciodata nu e multumit. De mentionat ca e si sensibil..de atatea ori s-a intamplat sa ma trezesc cu iritatii, pete rosiatice si alte minuni din cauza unor produse pe care nu le-am ales cu atentie. De aceea folosesc cat de rar posibil fond de ten. Din pacate..e nevoie mai mereu. Plus ca nu e suficient sa folosesc un singur produs, avand in vedere ca tenul meu e mixt. De exemplu, un produs matifiant ar functiona pentru zona T, dar nu ar fi ok pentru restul fetei. Daca am si ceva cosuri, pete si zone sensibile de acoperit..atunci se complica treaba.

Cea mai mare problema a mea e timpul. Adica lipsa lui. Am un program destul de haotic, iar cand ma trezesc si vad in oglinda un chip nemultumit..ziua deja incepe prost.

Cred ca fondul de ten Toleriane Teint, produs de La Roche Posay mi-ar rasfata tenul, care va reusi in sfarsit sa arate fericit. Am incredere in brandul La Roche Posay, apa termala pe care am descoperit-o anul trecut a facut minuni pentru tenul meu in timpul verii.

As vrea si eu ca macar O DATA sa fiu multumita de ce vad in oglinda! Vreau ca tenul meu sa aiba o culoare uniforma. Vreau sa dispara si cosurile. Si punctele rosii. Vreau sa am incredere in mine cand ies  din casa.

Am scris acest articol pentru concursul organizat de Ioana aici. Daca veti avea curiozitatea sa intrati, veti descoperi ca acest concurs are 2 categorii: una pentru cititoare si una pentru bloggerite. Eu sper din suflet ca articol meu sa fie apreciat, daca voi avea norocul sa castig, as putea sa organizez si eu un concurs pe blogul meu, pentru prima data. Si tare ma incanta ideea asta! Iar pe voi va invit sa va inscrieti pe pagina ei, poate aveti noroc!

Un gând despre “Concurs: Testare fonduri de ten Toleriane Teint

  1. Iti tin pumnii 🙂 Si mai ales sper sa apuci sa testezi fondul de ten de La Roche Posay si sa ne spui si noua cateva impresii.
    Acum sa iti spun ce a functionat la mine, tot ten cu probleme: uleiul de jojoba bio (gasesti aici mai multe informatii http://www.sfatulmedicului.ro/Ingrijirea-pielii/uleiul-de-jojoba_10026) Ideea e ca e non on-toxic, non-comedogenic si non-alergenic. Practic nu astupa porii, nu provoca reactii alergice si in plus e indicat atat pentru tenul uscat cat si pentru cel gras, adica fix pentru beleaua ta 🙂 Daca ai ocazia, eu te sfatuiesc sa il testezi. (Nu stiu cat costa in tara ca eu mi l-am luat din Italia si am dat pe 200 ml 8 euro, insa merita totii bani)
    Iar la capitolul fond de ten, singurul de care eu am fost multumita a fost cel de la Deborah, Color Copy destinat tenului sensibil. In ultima perioada nu l-am gasit, insa recunosc ca mi-e asa dor de el 🙂

Lasă un răspuns

