Genul meu de barbat.

Esti genul de barbat pentru care as invata sa gatesc. M-as trezi dimineata inaintea ta si ti-as pregati un ceai si micul dejun. Te-as saruta inainte sa plec la serviciu si ti-as ura sa ai o zi superba.  M-as gandi la tine toata ziua si as astepta cu nerabdare seara, sa ma intorc la noi.

Esti genul de barbat pentru care imposibilul nu exista. Care stie sa fie iubit, prieten, partener, frate, psiholog, confident si tot ce ar avea nevoie o femeie.

Faci sa paleasca eroii din cartile pe care le devoram candva..prin simplul fapt ca esti real. Dar tot tu mi-ai aratat ca viata e complicata, iar oamenii sunt rai si fara mila. M-ai ridicat la cer si ai dat cu mine de pamant de atatea ori.. Ai fost si print si zmeu.

Dar m-ai invatat si sa iubesc. In toate formele posibile.

Da, esti genul de barbat caruia i-as da tot ce am. Caruia i-as elibera un raft in dulapul meu. Langa care as putea sa adorm si sa ma trezesc, fara sa mi se para monoton.

Tu esti omul pentru care imi doresc sa fiu mai buna. De fapt, nu. Esti omul pentru care imi doresc sa fiu cea mai buna!

 

 

Am acest text salvat in laptop de vreo doua saptamani, dar nu am stiut daca sa il public sau nu. Intr-un final, m-am decis. M-am gandit ca si lucrurile frumoase merita sa fie asternute undeva, nu doar cele triste.