Pariu pierdut.

Inainte de toate, o mica precizare. Scriu acest articol pentru ca am pierdut un pariu. Veti afla lucruri destul de penibile, pe care am incercat sa le tin pentru mine. Insa consortul meu are o placere macabra in a-mi strica planurile. Acest articol este despre fobiile mele, care sunt destul de ciudate, dupa cum veti vedea. Repet: pariu pierdut, sunt nevoita sa-mi achit datoria.

Cred ca m-am uitat la muuult prea multe filme de groaza, deoarece inghet atunci cand vad un clovn sau o mascota prin preajma. Sau o papusa cu ochi mari, cum era Chucky. De asemenea, sunt terifiata de ace, de cand am vazut Saw. Era o scena destul de creepy, cu o tipa care cazuse intr-o groapa plina cu seringi, iar atunci cand a iesit, avea ace infipte in tot corpul.

Acum sa zic una penibila: masinile de inghetata. Stiti voi, masinutele alea care se plimba pe strazi, cu o melodie tampitica. Eh, aflati ca pe mine ma sperie teribil. Cred ca tot datorita filmelor de groaza, sau a celor politiste, care investigau cazuri cu rapiri. Saaau..piticii de gradina + orice alta statuie gigant. Cu ocazia Pastelui, au decorat orasul cu oua rosii gigant si iepurasi. Eu ma feream sa trec pe langa ei. Sa zicem ca..nu-mi inspira incredere :))

In alta ordine de idei, mi-e frica de apa, nici macar nu stiu sa inot. Asta macar are o cauza serioasa, era sa ma inec atunci cand eram copil. Nici cu inaltimea nu ma impac prea bine, ma ia ameteala imediat. Nici cu lifturile, de cand am ramas blocata cateva ore in unul. 

Cred ca ma opresc aici. M-am facut de ras destul. Ca sa ma simt mai bine, va rog sa imi impartasiti temerile voastre mai..neobisuite. Nu de altceva, dar ma simt putin cam defecta, cu atatia pitici pe creier. Iar Honey..va plati scump pentru asta!

14 gânduri despre “Pariu pierdut.

  1. :))) eu rad de faptul ca o sa-l faci sa plateasca, nu de fobiile tale 🙂

    si eu am o problema cu inaltimile si cand sunt nevoita sa ma sui pe scari, ma incord atat de mult ca ma dor picioarele dupa.

    eu una nu am fobii de papusi sau alte chestii, dar aveam o perioada cand vedeam pe intuneric tot felul de chestii care nu erau (gen tipa din the ring), iar in capul meu o voce imi spunea sa ma uit in oglinda pe intuneric ca o sa vad ceva „frumos” sau sa deschid ochii cand dorm, ca ma asteapta o priveliste „incantatoare”…

  2. Si mie imi este teama de apa, desi stiu sa inot. 😀 Probabil, teama aceasta o am pentru ca atunci cand mergeam la cursurile de inot, la un moment dat, m-a aruncat antrenorul in bazin, fara sa stiu; voia sa vada daca pot iesi la suprafata. ( Deloc dragut! ) Si…pe langa alte temeri obisnuite, am si eu una neobisnuita, si anume, teama de masinile mari, masinile cu gabarit depasit. Cand trece vreuna pe langa mine, simt un gol urias in stomac si imi apar tot felul de scenarii in minte. 😀 Cam atat!

    1. Pai tot asa era sa ma inec si eu. Cineva a vrut sa imi faca un bine si sa ma invete sa inot, fortat. A reusit doar sa ma sperie..
      Masinile mari nu ma sperie..dar imi amintesc de o scena din Final Destination, cu un tir care a facut accident si toti bustenii pe care ii cara a provocat un accident in lant.. cred ca e cazul sa adaug si asta pe lista :))

      1. Da…imi amintesc si eu scena. 😀 Chiar ni s-a intamplat, mie si familiei mele, acum vreo 2 ani la munte, sa dam, pe un drum ingust, de un astfel de tir; a fost un chin pana am reusit sa trecem de el. 🙂

      2. Woah, a fost o super-sperietura! 😀
        Eh, am tras noi pe dreapta, doar ca drumul era foarte ingust, mai era si prapastie pe cealalta parte…a fost dificil. Ne-au trebuit mai multe incercari.
        Atunci a fost neplacuta senzatia, insa acum ne amuzam cand ne amintim. 🙂

  3. Nu stiu daca e o fobie sau cum s-o fi numind, dar eu nu am aer (mi se face rau/panichez/etc) daca cineva imi imobilizeaza picioarele sau mai rau le leaga impreuna. Alta chestie penibila e ca nu stiu care e stanga si care dreapta decat daca ma pun in pozitie de scris (cel putin mental)… e nasol cand trebuie sa dau indicatii cuiva in ce directie sa mearga… cu inaltimea am probleme, chiar daca e de 2m. Im a freak i know 😀

  4. mie imi este frica de insectele alea care mai sunt din cand in cand in apa marii si te ciupesc! o data cand stateam doar un weekend la mare si nu-mi permiteam sa ratez o zi de balaceala, si era plin de ganganii de-alea, am ales sa intru in apa cu blugii si tricoul pe mine :)) ma rog..tot raul spre bine, ca de mult imi doream sa experimentez o baita imbracata in mare..si am gasit pretextul perfect =))

Lasă un răspuns

