Negativ.

Am pus raul inainte de cand ma stiu. Inca o fac. Daca ceva merge bine, ma gandesc ca sigur va interveni o problema. Daca nu merge bine, dau vina pe mine, ca nu m-am straduit destul. Si tot asa, ma incarc cu vina si imi fac scenarii care de care mai tragice…

Sunt negativista. Si stresata. Implicit, si fraiera..pentru ca nu am pic de incredere in fortele mele. De exemplu, la inceputul anului ma gandeam ca sigur nu voi fi in stare sa termin licenta, ca nu voi gasi suficiente materiale, sau ca nu voi sti ce sa scriu la ce. Si iata ca mai e putin si o termin. In sinea mea sunt mandra de „copilasul meu”, e munca mea si ghici ce? Nu e asa jalnica. Deci clar..sunt capabila sa fac si ceva bun. Dar daca nu ma agit eu inutil..parca nu e treaba ca lumea.

Nu stiu sa iau binele ca atare, primul impuls e sa ma gandesc ca sigur exista si o parte negativa ascunsa. Nu am incredere in oameni, nici macar in mine. Ar trebui sa caut si motive sa fiu optimista. La inceputul relatiei cu H. ma gandeam ca sigur ceva va merge prost, ca odata ce ma va cunoaste mai bine, se va speria si va da bir cu fugitii. Dar imi e alaturi de doi ani..and still counting. Asta inseamna ca nu-s un om chiar asa rau, nu-i asa? Am invatat ca oamenii trag dupa ei un bagaj, in care au strans sentimente, amintiri, emotii. Si atunci cand decizi sa accepti langa tine un om, implicit accepti si trecutul sau, bagajul emotional. Uneori o sa fie greu, dar impreuna veti reusi sa mergeti inainte, in ciuda greutatii pe care o trageti dupa voi.

Uneori trebuie s-o las mai moale si sa-mi canalizez energia catre ceva pozitiv,fara sa ma gandesc ce va merge rau. Nu e musai sa apara ceva care sa-mi zadarniceasca eforturile. Cateodata, chiar va iesi asa cum imi doresc. Grijile de muiere sufocata de hormoni nu cred ca isi au rostul. Nu azi. Macar azi.

4 gânduri despre “Negativ.

  1. Singurul avantaj al gândirii negativiste este că nu ai cum să ai dezamăgiri și eventual surprize plăcute. Dar totul cu măsură, pentru că e bine să fi măcar realistă decât pesimistă 😛

    Și știi vorba aia: de ce ți-e frică nu scapi. Asta pentru că te gândești numai la răul ăla care tot aștepți să apară și ghici ce? Până la urmă vine dacă te gândești numai la el.

Lasă un răspuns

