Despre cosmetice si …

Nu posed un blog de beauty, niciodata nu am considerat ca sunt in stare sa dau sfaturi in materie de make-up sau ingrijire. Da, citesc bloguri de beauty, sunt la curent cu produsele „la moda” sau cu cele pe care alte fete le-au incercat si tin cont de parerile lor. Nu m-am gandit sa fac vreodata un review unui produs cosmetic, nici nu cred ca m-as pricepe. Blogul meu e mai mult un jurnal..dar inainte de toate, sunt femeie. Si iubesc cosmeticele.

M-am lasat „citita” ani in sir, dar nici nu stiu cati dintre voi ma cunosc personal, cu cati dintre voi m-am „imprietenit” pe Facebook sau cati nu au vazut-o niciodata pe fata din spatele tastaturii. Ghici ce? Sunt o fiinta obisnuita, aproape banala, as putea spune. Eh, vedeti? O dau in bara de fiecare data cand trebuie sa ma descriu. Azi intentionez sa vorbesc despre cosmetice, pentru prima data in cei trei (oare trei sunt?) ani de cand am blogul.

Nu folosesc cosmetice exagerat de scumpe.. Nici nu imi permit sa dau 2 milioane pe un ruj si nici nu consider ca un produs cosmetic ar merita atatia bani. Intr-adevar, daca ma conving ca un produs mai scump isi merita banii, l-as cumpara a doua oara fara ezitare. Dar de multe ori mi s-a intamplat ca „firma” sa ma dezamageasca..

Sa le luam pe rand. Fondul de ten. Cred ca cel mai bun fond de ten pe care l-am folosit este NORMADERM TEINT, de la Vichy. Tenul meu este gras si mi s-a parut ca acesta s-a adaptat nevoilor mele. Vara nici nu prea folosesc fond de ten, mi se pare dezgustator sa mi se prelinga pe fata din cauza caldurii. O crema matifianta e de ajuns.

RUJURI. Aici chiar nu am pretentii. Chiar nu conteaza firma, folosesc cu acelasi drag si un produs care costa 5 lei si unul care costa 40. Ideea e sa imi placa textura si sa ma avantajeze nuanta. Am tenul deschis, asa ca folosesc nuante de roz pastelat, un gloss incolor, sau..rosu aprins, de ce nu? Si stiti voi cum se spune, o fata nu are niciodata suficiente rujuri!

In materie de ingrijire corporala..gama e la fel de vasta. In perioada asta m-am imprietenit cu cremele anticelulitice, am nevoie de ele, din pacate.. Tot zic ca dupa licenta ma voi apuca sa fac un pic de sport, atat cat imi permite sanatatea. Sa revenim. Cele mai bune lotiuni si geluri de dus mi se par cele de la Nivea si Elmiplant, lasa pielea catifelata si au un parfum placut.

OJA, RIMEL, CREION DERMATOGRAF. Nici nu stiu de unde sa incep. Am o multime de oje, mentionez ca toate sunt luate din piata sau de la vreun magazin no name si sunt multumita de ele. Nu mi-e rusine cu faptul ca vaaai, nu am oje scumpe. Oricum toate se iau de pe unghii, pana la urma. Eu am noroc aici, pot sta si o saptamana fara sa mi se strice manichiura. In prezent folosesc un rimel de la Avon, nu mai stiu exact cum se numeste, dar nu m-a dezamagit. In ultima perioada am stat cam prost cu banii, asa ca nu mi-am mai cumparat foarte multe cosmetice.. Iar despre creioanele de ochi..am multe de spus. Nu prea folosesc farduri, prefer creionul dermatograf. Iar pe locul intai in topul preferintelor se afla creioanele ADA. Cele mai ieftine si cele mai bune din cate am incercat! Si credeti-ma..am luat toate marcile la rand, pana am dat iama in cosmeticele mamei si i-am furat creionul negru..si mi-am propus sa imi achizitionez intreaga paleta de culori. La 1 leu sau 2 bucata..nici nu se simte la buzunar.

Cand vine vorba de ingrijirea parului, iarasi se complica treaba. Am parul lung, cam pana la mijloc, nuanta e saten aramiu (de curand l-am supus unei schimbari, am incercat nuantator roscat si imi place cum arata), cu tendinta de ingrasare si cu varfuri care se deterioreaza foarte repede. Va dati seama cat de greu imi e..sampoanele le schimb mai mereu, daca parul se obisnuieste cu o anumita marca,  se va ingrasa mult mai repede. Dar sunt fidela mastilor de la Kallos, care mi se par divine! Plus uleiului de par pentru varfuri despicate de la AVON.

In alta ordine de idei, eu sustin cosmeticele made in Romania. Sunt mai ieftine, de calitate si foarte usor de gasit. Produsele Farmec, Gerovital, Elmiplant..pot fi gasite in orice hipermarket si le recomand cu caldura. Apropo, si cele de la Cosmetic Plant m-au surprins placut, si la calitate si la pret.

Byencutssa1670

 

Bonus: iubesc bijuteriile hand-made. Mi se par..personale, intr-un fel. Adica stiu ca nu voi vedea pe strada o alta fata cu cercei identici, plus ca respect enorm munca persoanei care i-a creat. Sunt mai de suflet si mai vesele decat bijuteriile metalice.

Byencutssa1561


One thought on “Despre cosmetice si …

Lasă un răspuns

