Nu mai pot.

Nu mai pot cu explozia asta de iubire de pe Facebook. Statusuri, fotografii cu texte d-alea tampitele, floricele si inimioare.. Te plac azi, te iubesc maine, dar poimaine nu te mai iubesc. Cam asta e durata de viata a unei relatii infiripate pe Facebook. Si ce ma deranjeaza este necesitatea asta de a avea poze perfecte, chiar daca relatia trece printr-o perioada proasta. Pozele,frate! Alea sunt mandria unei relatii, nu ceea ce construiesc impreuna cele doua sufletele, nu momentele lor frumoase sau diminetile in care se trezesc imbratisati, ciufuliti, dar fericiti. Atunci cand ceva merge prost, unii se grabesc sa isi schimbe statusul in „single” decat sa vada cum pot rezolva problema. Nu pot spune ca eu sunt fara de pacat, daca intrati pe profilul meu veti gasi poze cu mine si Mister H. Dar povestile din spatele fotografiilor le-am pastrat pentru noi, am postat pozele din vacanta, insa cele mai frumoase amintiri sunt cele pe care nu le spunem nimanui. Cred ca am mai scris despre dorinta unora de a poza in persoane perfecte, cu iubiti perfecti, cu prieteni la fel de perfecti..dar azi am ajuns iarasi la limita. A venit vara, spiritele se incing, ce naiba..

Astazi sunt revoltata. M-am saturat si sa citesc articole care te invata sa te cunosti, care iti dezvaluie secretul unei diete „minune”. Din articolele lor se presupune ca invatam noi sa mancam, sa iubim, sa facem sex? Stiti care sunt cele mai smechere? Cele care suna cam asa: „10 semne ca nu te mai iubeste”, „32 de semne ca te inseala”, „Ce sanse are relatia voastra, in functie de zodia lui?”.

Tampenii !!!!!!! Cred ca eu stiu cel mai bine daca iubesc, cum iubesc..nu am nevoie de o un articol de genu’ ca sa stiu daca relatia cu el va rezista sau nu. Vazusem aseara un articol care iti „dezvaluia” daca partenerul te inseala, in functie de marca masinii pe care o conduce. Nu e genial?! Puteti citi aici articolul si apoi incepeti scandalul cu partenerul. Daca are Audi, nici nu cred ca are rost sa mai discutati cu el. Clar va inseala. Deci e cazul sa il parasiti din prima.

Nu mai pot nici cu toate neregulile din sistemul de invatamant, cu umilintele la care sunt supusa inca de acum. Ma deranjeaza si faptul ca pentru o simpla adeverinta esti plimbat pe la vreo 3 usi, trebuie sa depui 3 cereri, eventual sa dai si ceva spaga. Nu se poate asa, totusi..  Mi-e groaza cand ma gandesc ca dupa licenta va trebui sa duc la Bucuresti niste adeverinte, pentru care ma voi zbate doua saptamani. Poate candva voi scrie un articol despre aventurile mele din facultate. Daca lucrurile ar fi stat altfel, poate as fi plecat din tara fara sa ma uit inapoi.

Nu mai pot..azi chiar nu mai pot. Am nevoie de o pauza de la relatii perfecte si de la studii facute de jurnalisti de duzina..

4 gânduri despre “Nu mai pot.

  1. iti spun din proprie experienta ca nici macar strainatatea nu mai e o solutie… pe langa faptul ca e tot mai greu de gasit de lucru (daca gasesti!!!), fiind roman esti automat etichetat ca tigan si lumea se uita la tine de parca ai avea raie…de exemplu, am vrut sa ne luam o casuta, toate bune si frumoase pana cand s-a razgandit pt ca vecinii i-au spus ca nu vor romani prin preajma… nice, right? oricum si pt altii incep sa li se inchida usile… am inteles ca pt spanioli, Elvetia vrea sa cam bage interdictii pt munca… asa ca incet fiecare tara cat de cat echilibrata o sa inceapa sa-i dea afara pe toti, indiferent de natie, dar sigur incepand cu romanii… viitorul e „stralucit” oriunde ai fi… ca sa nu mai spunem in minunata Romanie…

    cat despre iubiri perfecte pe facebook… no comment, nu suport ipocrizia si cat pot o ignor la maxim.

  2. Nu uita că ceilalți compatrioți ai tăi sunt leșinați după astfel de articole :)) Suntem un popor de oameni care așteptăm să ne spună altcineva ce e bine și ce nu, ce trebuie să faci și ce nu. Nu prea mai sunt învățați să gândească singuri. Au pierdut firul de când cu Internetul și atâtea televiziuni.

Lasă un răspuns

