Nefericire.

Este ironic si enervant cat de usor scriem despre nefericire.. Pixul aluneca pe foaie, degetele alearga pe tastatura atunci cand sufletul simte ca nu mai poate.. Cele mai frumoase articole le-am scris atunci cand treceam prin perioade urate..si recunosc ca nu le-am recitit, de teama sa nu retraiesc durerea. Parca o smulsesem din suflet si o asternusem aici, bucata din sufletul meu, expusa si analizata de zeci de ochi critici. Si nu mi-e jena. Atunci cand e impartasita, durerea isi pierde intimitatea si puterea de a te macina. Cel mai greu e sa suferi in tacere, sa iti vina sa urli si sa nu ai cui spune de necazul ce te roade..atunci te lupti cu tine insuti si orice ai face..pierzi. Atunci cand indraznesti sa faci public, parca scapi de o parte din greutatea ce te apasa, sigur se va gasi cineva care sa dea un sfat. Altii te vor critica si nevoia de a le raspunde la acuzatii te va indeparta de cosmarurile tale..

Oricat as fi incercat sa fac pe femeia independenta, care nu are nevoie de sfaturi si ajutor..pana la urma am cedat. Inainte de toate..sunt om. Chirila spunea, „Vindeca-te singur. E tot ceea ce poti face pentru tine.”..si sunt de acord cu el. Dar ca sa gasesti „elixirul minune”..ai nevoie sa cauti printre oameni, pareri si suflete. Iar uneori..nu poti face asta singur.

Care e diferenta intre a scrie despre nefericire si despre bucurie? Nefericirea are nevoie de cuvinte, trebuie sa fie spusa, ca sa-si piarda din intensitate. Fericirea nu. Fericirea este si atat. Prin simpla existenta..nu mai are nevoie de altceva. Cand ajungi in extrema cealalta, ai nevoie sa exprimi cumva tot ce e in sufletul tau, sa te eliberezi. Si niciodata nu e ajuns. Partea tricky e ca durerea se regenereaza. Fericirea nu.


3 thoughts on “Nefericire.

  1. Absolut de acord cu tine. Totuşi ce va m-a deranjat în text. Chirilă a spus aia ? Tastează în Google „Heal Yourself” şi vei descoperi că este o teorie veche de când lumea despre care s-au scris cărţi întregi. N-am ceva personal cu Chirilă dar prea a ajuns un soi de guru umblând pe cărări bătătorite.

    1. Eu am gasit acel citat intr-un articolul de pe blogul lui si am considerat ca e ok sa ii „atribui” propozitia.. Stiu ca exista atatea si atatea abordari si teorii..dar eu la articolul lui m-am dus cu gandul atunci cand scriam.

Lasă un răspuns

