Perle Bacalaureat.

Ca in fiecare an, m-am amuzat teribil cand am citit perlele de la proba de limba romana. Partea trista e ca sunt din ce in ce mai..tragice in esenta lor. Nu o mai lungesc cu teorii despre pregatirea elevilor (care e cam zero), despre situatia invatamantului..cu totii stim cum sta treaba. Mentionez doar ca mi se pare stupid ca cei de la real sa primeasca alte subiecte decat cei de la uman. Cand am sustinut eu Bacalaureatul, subiectele au fost unice si nimeni nu a avut nimic de obiectat.

Si acum urmeaza perlele. Enjoy!

„Ţoalele astea nu se potrivesc deloc cu ceea ce cool pentru mine. Auzi, haine gri cu petice, cojocel, gumilastici. Aş purta cel mult un jins cu petice, da să fie Calvin. Merge asta cu bocancii, da să aibă stil, marcă. Port şi sacouri şic, dar cu piele în coturi, nu cu sac pe umeri. M-a deprimat fragmentu ăsta“ (La partea intai au avut un fragment din „Scrinul negru”, de Calinescu)

„O duci bine în viaţă dacă eşti şmecher, cu maşină tunată, gagică cool, ţi se apleacă lumea la picioare. Sau poţi fi afacerist ca Gigi Becali, să fi toată ziua pe la televizor, să arunci cu bani la săraci. Asta văd eu model, ca băiat de băiat ce sunt. Nu mi-am schimbat părerea nici după ce l-au arestat pe Becali, după trei ani scapă. Rămâne în istorie“.

„Rolul verbelor la imperfect e sa ne arate ca lumea asta chiar e imperfecta, poti sa faci tu bine cat poti, sa te duci la biserica, sa-ti faci temele, sa nu minti si tot te calca masina sau faci cancer.”

„Tipul de perspectiva narativa in Accidentul este una foarte foarte nasoala, daca-mi permiteti sa spun mai modern. Ce accident are o perspectiva vesela?”

„Eu am tot comentat doua pagini si ce vroiati aproape tot, numai tropi nu stiu ce este. Poate e gresit subiectul.”

“Ann avea nişte trăsături de gen epic. Era epică. Sebastian era mai puţin epic deşi avea potenţial întrucât îi plăceau pozele, dar e mai mult curentul liric”

“Eminescu minţea în poezi cu viziunea lui despre lume cu iubire, cu sentiment, cu pus de suflet în relaţiea ce nu era el, nu era adevărat că am văzut şi la televizor că mergea și prin locuri necurate și că a murit de sifilis”

“Pe lângă modelul meu în viaţă eu am şi modele în viaţă, care sunt animatoare, cu care mă înţeleg bine, cu unele merg chiar la ştrand, când nu sunt obosite noaptea după dans. Au o viață bună, deci așa vreau să ajung și eu ”

“Poetul avea o fixaţia pe poza lui Ann pentru că atuncea, în vechime nu era Facebook ca să vadă toate panaramele dezbrăcate pe toţi pereţi. Şi ea perversa o lăsat poza ei în vitrină la foto pe unde ştia că trece poetul”

Un gând despre “Perle Bacalaureat.

Lasă un răspuns

