Cum sa iti faci nervii praf.

Ieri m-am inscris la master. Si evident ca nu aveam cum sa ajung acolo, sa completez cererea, sa predau actele si sa plec. Doar traim in Romania.

M-am inscris la Facultatea de Limbi si Literaturi Straine, modulul Studii Canadiene. Din cate am inteles eu, exista 2 „corpuri” in care facultatea respectiva isi desfasoara activitatea: Edgar Quinet si Pitar Mos. Pe strada Edgar Quinet se afla si Facultatea de Litere. Pe net citisem ca inscrierile la master se fac in corpul de pe strada Edgar Quinet. Ajung acolo, o doamna de la paza si o studenta responsabila cu inscrierile ma trimit la corpul de pe strada Pitar Mos. Din Pitar Mos ma trimit inapoi pe Edgar Quinet, pentru ca acolo se faceau, de fapt, inscrierile pentru master. Ajung acolo tremurand de nervi, aceeasi doamna de la intrare e in stare sa jure ca trebuie sa merg in celalalt corp, ca acolo se fac inscrierile pentru master.. O ignor si urc la secretariat. Aflu ca taxa se plateste la Facultatea de Drept. Evident, ma duc intr-un suflet la Drept, era aproape 1 si la 2 se incheia programul celor care primeau dosarele de admitere.

Nu am mai rezistat si m-am pus pe bocit vreo 30 de secunde, nu mai suportam presiunea si plimbatul de la un corp la celalalt. Nici apa nu apucasem sa beau, ce sa mai zic de mancat? Noroc cu Mister H, care a fost cu mine si a suportat pe nedrept nervii pe care mi-i facusera altii. Oricat de rau m-as fi simtit ieri, ametita de indicatii contradictorii..daca eram singura, ar fi fost de zece ori mai rau.

Pana la urma..am reusit sa ma inscriu, pe la ora 2 fara un pic. Si era imposibil sa fie totul in regula. De la Pitesti nu mi-au eliberat diploma de bacalaureat in original, chipurile..trebuie sa ramana acolo pana voi lua diploma de licenta. (Adica anul viitor. Voua vi se pare normal, by the way? Toti cei pe care i-am intrebat au spus ca ei au primit diploma de bacalaureat si foaia matricola din liceu in original odata cu adeverinta de licenta.) La dosar am depus copie legalizata dupa diploma respectiva. Celor de la LLS li s-a parut absurd..si mi-au cerut si o adeverinta care sa ateste ca originalul se afla la Pitesti. Asa ca de maine iar sunt pe drumuri..datorita incurcaturilor ce caracterizeaza Romania noastra..

15 gânduri despre “Cum sa iti faci nervii praf.

  1. da, noua ni s-a eliberat diploma de Bac in original de la facultate, impreuna adeverinta de licenta. asa mi se pare normal sa se faca. pana la urma tu nu mai ai treaba cu facultatea din moment ce ai luat licenta.

  2. Aşa m-am pus eu pe bocit într-o zi, după mai multe tentative eşuate cu metroul, deşi nu eram de mult timp în Bucureşti. Şi aşa mi se întâmpla de fiecare dată când ceva nu-mi ieşea perfect sau când întâmpinam piedici. Până când am luat o decizie proastă (tot din cauza acestei slăbiciuni de a renunţa/capitula când e vorba să nu fie totul în linie dreaptă sau când întâmpinam piedici) ce m-a costat foarte mult şi m-am lecuit. Se mai întâmplă, nici noi, nici lumea în care trăim nu-i perfectă. Noi să fim sănătoase! Încearcă să nu mai dai atâta importanţă tuturor acestor amănunte, oricum nimeni nu face nimic ca să schimbe ceva, asta-i lumea noastră, n-are rost să ne acrim viaţa… Şi data viitoare, mănâncă înainte şi să ai sticla de apă cu tine, tu eşti cea mai importantă, în primul rând. Şi eu aveam tendinţa să-mi rezolv treburile nemâncată, etc, până mi-am dat seama că-mi fac rău. Şi încerc să mă feresc cât pot de asta şi să mă „echipez” înainte să încep să-mi rezolv treburile de zi cu zi.

  3. Ca la noi la nimeni. Ce faci pe afară în câteva ore la noi îți ia zile sau chiar săptămâni. Chiar spunea o profesoară care a predat la Oxford și din te miri ce motive s-a întors în țară după 10 ani, că ce faci într-un an în Anglia îți ia 10 ani să faci în România.

Lasă un răspuns

