Televiziune.

Acum cativa ani am decis ca televiziunea din Romania este o mizerie si am incetat sa ma mai uit la TV. Am zis ca filmele se pot vedea si online, fara sa fiu intrerupta de publicitate, pentru stiri si noutati am Facebook si ziare online, si asa mai departe..

Dar nu am cum sa ma izolez intr-o bula, asa ca unele stiri ajung si la urechile mele. De exemplu, stiu ca Bianca Dragusanu divorteaza. Nu aveam cum nu aflu asta, din moment ce toata lumea dezbatea intens subiectul pe strada, in metrou, la scoala, etc. Doua domnisoare au vorbit pret de cateva statii despre cat de trist trebuie sa fie Victoras..

Dar cireasa de pe tort a venit zilele astea, cu accidentul aviatic in care au murit doi oameni. Toata lumea discuta despre asta, peste toot. De la pensionari la pusti de liceu, cu totii au o parere si cateva nemultumiri legate de societatea in care traim. Pur si simplu nu inteleg cum se poate intampla asta, in epoca tehnologiei? Cum pot sa nu fie gasiti niste oameni care cereau ajutor disperati? Unde va sunt aparatele performante? Unde va e simtul raspunderii? Si, mai ales, unde va e constiinta?!

Si mai trist e ca ar fi putut supravietui daca ar fi fost gasiti la timp. Da, am evoluat, avem zeci de gadgeturi, suntem dependenti de internet si tehnologie. Dar nu suntem in stare sa folosim asta in avantajul nostru. Si asta e revoltator.

Ah, si cel mai penibil e ca nimeni nu are curajul sa isi asume vina pentru asta. Paseaza mingea de la unii la altii, incercand sa se eschiveze. Sa va pun la curent si cu cele mai absurde stiri, ca tot am dat un search sa vad si eu ce s-a intamplat. Prima: indivizii de la cadastru au facut cercetari amanuntite, pentru ca avionul s-ar fi prabusit la granita dintre doua judete si na..nu se stia care trebuie sa isi asume raspunderea. And guess what? La asta au aflat raspunsul, chiar s-au straduit sa ancheteze. Imi si imaginez cum masurau de zor.. Penibil!

A doua ar fi ca familia studentei care a decedat nu va primi despagubiri. Nu am inteles exact de ce, nu ii ajuta cu nimic faptul ca directorii plini de bani au fost demisi de la conducerea institutiilor.

Uitati ca, inainte de toate, suntem oameni..

3 gânduri despre “Televiziune.

  1. Nu s-au folosit resursele alea pentru că ” nu au primit aprobarea”. Rahaturi și iarăși rahaturi. Tâmpiții( scuză-mi cuvântul) de la urgențe au cerut coordonatele locului în care se aflau cei 7 doar după 3 ore de la anunțarea accidentului pentru că, bineînțeles, trăim într-o țară cu aparatură ieftină care nu depisteaza semnalul GPS de la care se transmite mesajul. Așa ceva există ”doar în filme”.

    Iar cât despre aruncarea mingii dintr-o curte într-alta, așa e în România. Toți spun și promit multe, dar nimeni nu face nimic, că las ”că sigur face vecinul”.

  2. Unii au găsit vinovatul: SMURD. Bineînțeles că vinovatul este ăla care salvează cele mai multe vieți în țara asta. SRI probabil era ocupat să asculte telefoane pentru DNA, STS probabil era ocupat cu pregătirea pentru următoarele alegeri, MAI regreta că s-a întâmplat în mandatul lor, IGSU regreta faptul e frig afară și trebuie să urce pe munte. Dacă era cald și trebuia să meargă la mare era altceva. Așa că e mai simplu să spună că SMURD-ul e de vină că a ținut nu știu ce avion în hangar. Avion cumpărat din banii donați de români SMURDULUI. Așadar avionul era al lor și era pentru alte scopuri.

Lasă un răspuns

