Selfish.

Ziceam acum vreun an si ceva ca “overthinking leads to negative things”, atunci cand aveam ceva mai mult timp liber si nu picam lata seara, cand ma intindeam in pat. Obisnuiam sa disec tot ce faceam, tot ce imi spuneau ceilalti, incercand sa gasesc diferite interpretari si nuante.

Acum am picat in extrema cealalta: nu mai am timp de nimic. Nici macar sa cantaresc optiunile inainte sa iau o decizie. Ma arunc in gol, fara sa gandesc. Si sunt grabita, simt ca niciodata nu imi ajunge timpul. Orice as face, sunt presata de timp. Mereu am ceva de facut si sunt nervoasa. Nu mai stiu sa am rabdare cu oamenii de langa mine.

Si eram frustrata ca nimeni nu intelege. Ma enervam atunci cand Adrian imi spunea ca e obosit dupa ce a stat 6 ore la facultate fix in una din zilele in care eu plecam la 7 dimineata si ma intorceam acasa la 9 seara. Si din cauza faptului ca simt ca nimeni nu ma intelege..ma izolez. Cu prietena mea cea mai buna nu am mai vorbit de o vesnicie. Am indepartat multi oameni dragi, cu care inainte obisnuiam sa vorbesc zilnic.

Mi s-a spus acum cateva zile ca sunt egoista. Si prima reactie a fost sa ma consider victima. Dar daca au dreptate ceilalti? Daca sunt atat de prinsa in drama asta pe care o amplific si uit sa fiu buna, rabdatoare, calma?

Si poate ca ar trebui sa le cer iertare oamenilor carora le-am gresit in goana mea dupa..timp. Oamenii cu care nu am avut suficienta rabdare, cei pe care i-am indepartat pentru ca nu simteam eu ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda, cei carora le-am cerut multe si le-am oferit prea putin. E prima data in cateva luni cand am timp sa ma ma uit in urma si realizez cat am gresit. Asadar..va cer iertare. Am realizat ca fiecare isi cara propria piara de moara, nu doar eu. Cu totii ne confruntam cu zeci si zeci de obstacole si simtim ca am ajuns la capatul puterior cel putin o data la cateva luni. Dar o luam de la capat, de fiecare data.  Pentru ca asta inseamna sa fii om.


Lasă un răspuns

