Mornings and people.

Daca ar fi sa descriu in cateva cuvinte senzatia pe care o am cand suna ceasul dimineata..as spune ca se aseamana cu doua maini care te apuca ferm si te arunca din pat..lasandu-te sa dai piept cu viata reala. Iar aceasta este, in multe cazuri, dureroasa.

Ai crede ca la 23 de ani am invatat sa imi cenzurez emotiile, sa imi impun limite pe care sa le si respect. De cate ori sa repet greseli pe care am promis inainte ca le voi evita? De cate ori sa ma mai lovesc de usa aia pe care scrisesem inainte „INTERZIS !!!” ??? Citisem undeva ca omul care repeta aceeasi greseala de mai multe ori si se asteapta la rezultate diferite e nebun. Uneori..e prea mult. Sau prea tarziu.

Revenind la diminetile mele..precizez ca dureaza ceva timp pana sa ma ancorez in realitate. Intai ma lovesc de obiecte, le scap pe jos.. Acum urmeaza sa fac o plecaciune in fata omului care a descoperit cofeina. Ea imi da alea doua palme de care am nevoie sa ma trezesc la realitate. Apoi urmeaza partea in care incerc sa ma pun pe picioare, sa ma lupt cu mine pentru a gasi un motiv sa raman in picioare. In meseria mea..nu am voie sa am zile proaste. Copiii simt imediat daca omul din fata lui nu e ok. Si nu imi permit sa imi amestec problemele personale cu jobul.

Uneori, senzatia de „impiedicare” persista toata ziua. Si atunci e cel mai greu. Cand nimic nu merge cum trebuie, cand oamenii pleaca fara motiv, cand te doare sufletul de cat l-ai neglijat. Atunci incepi sa simti ca lipsesc parti din tine, parti pe care le-ai pierdut in luptele inutile pe care le-ai dus.  In alte zile te ambitionezi sa castigi cu orice pret si strangi din dinti incercand sa demonstrezi ca tu poti, ca stii tu si ca ai mereu dreptate. Si-a doua zi dimineata..parca ai mai pierdut un pic din tine.

Lasă un răspuns

