Oamenii din jurul nostru.

Traficul din Bucuresti e un subiect inepuizabil. As putea scrie despre aglomeratia de dimineata, despre cum paralizeaza tot orasul atunci cand ploua un pic, asa cum s-a intamplat azi. Sau despre soferii care rescriu zilnic Codul Rutier, dupa cum ii taie capul. Dar ma abtin, nervii mei oricum nu ii educa.

Atentia mea se indreapta catre oameni. Merg zilnic la serviciu si la master cu transportul in comun, asa ca am contact zilnic cu oamenii in RATB si in metrou. Ce vad si aud..e priceless ! Chiar astazi am asistat la o „discutie” intre un „domn” si o „doamna”, care incercau sa isi revendice singurul loc ramas liber. Ea i-a spus lui ca e o „porc libidinos”, el i-a raspuns ca e o „vita nesimtita”. Erau si copii prin preajma. Intr-o zi.. o doamna a urlat de zor la mine ca stau prea aproape de ea si nu are suficient aer . La ora de varf. Am tacut si m-am dat intr-o parte..te pui cu mofturile „doamnelor”? Cu ghilimele, da.

Acum urmeaza partea mai delicata. Criticati constructiv, daca e necesar. Dar nu sariti cu bata. Eu am o problema cu babutele, ma rog..acele delicate doamne trecute de prima tinerete care te ucid cu privirea daca nu esti la verticala atunci cand se urca ele in autobuz, gata sa le cedezi locul. Delicate si fragile, dar sunt in stare sa care sacose de piata care cantaresc cat mine.. Ele folosesc aceste sacose drept scurt si bratele drept sabii pentru a-si face loc in autobuz. Au auzit ele ca verdeturile sunt mai ieftine cu 5 bani la Obor si sunt decise sa prinda „oferta”, chiar daca ele stau in Militari, la capatul liniei 336 sau la Lujerului. Daca exista un loc liber, clar si-l vor revendica. Si nu vor lasa pe nimeni si nimic sa stea in calea lor. Iar daca tu, nesimtito, vei avea tupeul sa te asezi in fata lor la coborare, te vei alege cu o ploaie de urlete si reprosuri.. Da, e caz real. Acum vreo luna o tanti a urlat la mine pentru ca ma asezasem in dreptul usii, sa cobor fix cum se deschideau usile, Ma grabeam sa ajung la master..

In ceea ce priveste metroul..aglomeratia de la Unirii e dementiala. Daca nu as fi si eu un multime, jur ca mi-as lua un scaun si o punga de floricele sa admir dezastrul. Se imping, se calca in picioare, nu stiu sa imparta coridorul sa aiba toti loc, din ambele sensuri.. Obisnuiesc sa citesc sau sa citesc stirile de pe Facebook cat merg cu metroul. Incerc sa ignor nesimtirea, obraznicia si rautatea.

Voi aveti situatii funny ( sau tragice) care s-au intamplat in RATB sau in metrou?


6 thoughts on “Oamenii din jurul nostru.

    1. Nu e deloc funny. Partea trista e ca se intampla f des chestii d-astea. Din cauza asta sunt un pic paranoica atunci cand e aglomerat. Nu tin telefonul in buzunarele exterioare ale gentii sau in mana. Gentile sunt si ele sigure, adica nu port din acelea cu capse sau din alea de panza..

      1. La mine a fost un incident, de obicei îl ţin bine ascuns în geantă, dar atunci grăbită să mă urc în maxi taxi după ce i-am închis mamei l-am băgat în buzunar şi la o curbă luată prost o ţigancă mai că a căzut peste mine…

  1. Am si eu una naspa rau, iar de atunci evit autobuzele aglomerate. Cu un deget, reuseam sa ma tin de bara si stateam aproape-ntr-un picior. Un adevarat „porc libidinos” (ce duhnea a alcool si a nespalat) se tot impingea la propriu in mine, pana la modul ca se freca. Am zis sa nu fac spume, sa atrag toate capetele asupra mea, dar cum nu aveam incotro sa ma dau, m-am luat de el. S-a indepartat el un pic si s-a lipit de alta femeie. Am coborat la prima statie, preferand sa merg pe jos, cu toate ca eram in intarziere.

Lasă un răspuns

