Can you remember?

Iti amintesti de tine? De cum erai, inainte ca societatea sa iti spuna ce sa faci si cum sa fii? Trebuie sa inveti, sa faci macar cinspe ani de scoala si apoi sa gasesti un job decent. Trebuie sa te indragostesti, sa stai langa omul ala cativa ani, sa va casatoriti si apoi sa aveti un copil. Nu e acesta tiparul clasic? Ne batem cu pumnii in piept ca suntem moderni, deschisi la minte si blamam orice lucru/om care nu se incadreaza in liniile trasate de societate. Putem fi mai ipocriti de atat?

De multe ori mi-a fost frica de reprosurile celorlalti. Ma puteti considera lasa. Partea proasta e ca orice as fi facut, oricum as fi procedat, exista cineva care sa critice. Mi-e teama de oameni. Niciodata nu am stiut sa ma fac placuta din prima. Toata increderea in mine pe care o afisam era un fel de a ma proteja de lovituri. Unele au fost asternute aici, altele au fost atat de intense, incat nici nu am putut sa le marturisesc.

Societatea m-a schimbat, mi-a impus limite. M-a criticat atunci cand am indraznit sa fac alegeri neobisnuite. Daca paraseam pe cineva, eram o scorpie insensibila. Daca ma parasea el, era din cauza ca eram prea dificila. Daca spuneam ce ma doare, eram prea plangacioasa. Daca nu spuneam, eram inexpresiva si antisociala. Inca nu am inteles..care e calea cea buna?

Pana la urma, m-am revoltat. Si cred ca inca o mai fac, intr-un fel. Iubesc un om minunat, dar pentru asta am fost judecata mult timp. De ce? Pentru ca..nu ne incadram in tipar. Cum putem sa ne iubim cand suntem asa diferiti? De ce sunt profesoara? Nu par genul. De ce inca imi place sa citesc in epoca telefonului inteligent? Motivele sunt numeroase..le-am pierdut numarul. De fapt..nu imi mai pasa ce cred altii.

Asadar..cine erai inainte sa ti se spuna cum ar trebui sa fii?


One thought on “Can you remember?

  1. Nu o numesc „lasitate”; daca ai citit ultima mea postare, ti-ai dat seama ca inteleg perfect ce zici. Nu vom putea multumi niciodata pe toata lumea, asta e clar. Daca ai cunoscut iubirea si iti este impartasaita… chiar nu trebuie sa dai importanta ce zice lumea. Mai greu sa fi luptat de una singura🙂

Lasă un răspuns

