Zile fericite.

De vreo jumatate de an ma plang ca traiesc in haos si nu am timp liber, cersind cateva zile libere. Eh, acum am parte de luni intregi de vacanta. Citesc carti pe nerasuflate, adunate de prin septembrie. Dorm pana la pranz. Si mi-am propus sa explorez Bucurestiul. Nu ma refer la mall-uri si terasele din Centrul Vechi. Vreau sa descopar locuri..inedite.

Si am inceput cu Strada Xenopol. Singura strada in trepte din Bucuresti. E micuta, trebuie sa recunosc, era sa o ratam. Momentan este imbracata in haine noi,la initiativa unei asociatii ce doreste sa promoveze locurile originale din Bucuresti. Gasiti mai multe detalii aici. Eram fericita numai cand ma gandeam la faptul ca treptele alea sunt acolo de doua sute de ani.

20140707_194317

20140707_193835

Am sa ma documentez, dar daca si voi stiti alte locuri superbe din Bucuresti, insuficient promovate, va rog sa imi spuneti.

In alta ordine de idei..ne-am mutat impreuna. De proba, pentru inceput. Pe perioada verii. Si as fi ipocrita daca as spune ca nu am avut emotii. Cel mai tare ma speria ideea ca am putea cadea in rutina. Pana acum nu s-a lasat cu tigai si scaune aruncate, deci suntem pe drumul cel bun.

 


2 thoughts on “Zile fericite.

Lasă un răspuns

