Expectation vs. Reality

Sa zicem pe romaneste..planurile pe care ti le faci tu nu coincid mereu cu realitatea. ( ar fi parut putin ciudat sa ma refer la „soarta”..sunt de parere ca alegerile pe care le facem ne schimba constant parcursul vietii, nu avem un „traseu” prestabilit). 

Am evitat mereu sa imi fac planuri pe termen lung, poate si pentru ca mi-e teama sa nu fiu dezamagita de diferentele dintre asteptarile mele si ceea ce se intampla in societate. Cu toate acestea, daca mi-ar fi spus cineva acum o luna ca am sa renunt la predat si am sa fac ceva cu totul diferit..si chiar am sa renunt la engleza in favoarea francezei..i-as fi spus ca asa ceva e imposibil. 

Cred ca ati intalnit cel putin o data acea intrebare stupida..”Unde te vezi peste 5 ani?” si v-ati straduit sa faceti un efort de imaginatie anticipand cum va fi viata voastra peste 5 ani.. Eu stiam ca probabil voi face altceva peste 5 ani, voi avea alt job..dar toate acestea erau intr-un univers indepartat. Pana cand a lovit realitatea. Si am fost nevoita sa ma adaptez. Dupa un plans sanatos, m-am adunat si am cautat solutii. Pentru o drama queen veritabila..pana si eu m-am mirat de rapiditatea cu care am actionat. Cred ca e ceva asemanator instinctului de supravietuire..nu prea imi permiteam sa nu am job.

Am trecut astazi pe la scoala pentru niste formalitati si m-am simtit..straina. Era ca si cum n-as fi petrecut un an intreg acolo. Brusc, nu m-am mai simtit capabila sa le tin piept copiilor. Anul de experienta pe care l-am capatat s-a evaporat cumva. Cand imi amintesc de mine in postura de dascal..ma simt ca si cum s-ar fi intamplat acum 10 ani..Cu toate acestea..inca sufar de dorul copiilor. Ca tot vorbim despre asteptari si despre cum se dau ele peste cap. Elementul care ma inspaimanta acum un an (copiii) ma face acum sa ma emotionez. Nu intentionam sa ma atasez, sa ma implic emotional..dar s-a intamplat. Si nu imi place sa fiu..vulnerabila.

Voi aveti ceva experiente de impartasit? S-a intamplat vreodata ca asteptarile si „planurile” sa va fie date peste cap?

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

