Votam pentru schimbare?

De vreo luna stau si citesc, ascult si indur toate discutiile despre politica si alegeri. Mi-e mila de tara asta si de viitorul ei, in caz ca dobitocul cu ochelari ar castiga alegeri. Niciodata nu am fost interesata de politica, absolut niciodata. Dar in momentul asta nu mai pot.

Ma simt hartuita. Da, hartuita. Campania electorala facuta de PSD e agresiva, menita sa intimideze, bunicii mei au fost amenintati. Ce om sa fii sa ameninti niste batrani de 70 de ani? Aseara am iesit la o cafea cu iubitul meu. La un moment dat..localul a fost inundat de purtatori de veste rosii, care imparteau pixuri, calendare si brichete. In primul rand, am refuzat sa accept asa ceva. In al doilea rand, de cand ne permitem sa invadam intimitatea oamenilor, venind gramada si impunandu-le viziunea noastra? I-am vazut ca pe pustii aia care mai vin si cersesc prin baruri, numai ca pe ei ii compatimesc si le dau ceva.

Nu inteleg cum cineva poate lua de bun tot ce zice individul. A crescut salariile si pensiile? You don’t say?! Bunicii mei tot 700 de lei au pensia, adunata. Cand eram profesoara, a crescut salariul cu 10%..chipurile datorita lui. Ma dezgustau cei 90 de lei pe care i-am primit, pentru ca mama a ramas somera fix in perioada aia, din cauza faptului ca seful ei era membru PSD. Din cauza asta lucrez acum la o firma privata si sunt scarbita de tot ceea ce inseamna statul roman in prezent.

Au dat liber studentilor, sa mearga sa voteze in provincie. Cum zicea cineva pe Facebook..”studentii v-au pregatit o surpriza anul acesta”. Uita ca amaratii aia de studenti, pe care nu au dat niciodata doi bani, au parinti, familie..pe care se vor stradui sa ii convinga sa voteze cu oricine altcineva, dar nu cu PSD. Jur ca am auzit N persoane care il detestau pe Ponta, dar pe unul singur care il sustinea. Atunci cum se explica procentele din primul tur? La fel si acum..au iesit oamenii in strada. Presimt scandaluri in cazul in care individul va obtine majoritatea voturilor. Pentru ca ar fi total nerealist.

Atat de scarbita sunt..si dezamagita de naivitatea unora. Se bucura la auzul catorva promisiuni electorale, dar nu se gandesc ca banii pentru majorarea pensiilor si salariilor trebuie sa fie luati din alta parte. De unde? Din salariile altora, din taxe si impozite.

Am sa merg maine sa votez. Poate reusim noi sa schimbam ceva, tinerii care nu au experimentat regimul comunist, dar care stiu destule despre el si nu vor sa indure cate au indurat parintii lor.

Este singurul articol publicat pe tema asta. Nu mai rezistam.

Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre “Votam pentru schimbare?

Lasă un răspuns

