Ziua lui Valentin.

Puteti sa spuneti despre mine ca sunt haterita. Nu imi place isteria Craciunului, Halloween mi se pare o tampenie totala, iar acum indraznesc sa ma iau si de Valentine’s Day. Iar.

Problema e ca in fiecare an e la fel. Rosu, inimioare pufoase, ursuleti hidosi care canta, chiloti rosii, prezervative rosii, muzica si filme siropoase. Ah, si casatorii pentru o zi ! Ce poate fi mai romantic decat sa iti unesti destinul cu el/ea pentru 24 de ore fabuloase? Asta e dovada suprema de iubire, parol !

Ca tot vorbeam de casatorie, mi-am scandalizat bunica azi in momentul in care i-am zis ca eu nu ma gandesc la casatorie in urmatorii 5 ani. Si daca ma marit candva , o voi face invitand maxim 20 de prieteni apropiati sa ma „sustina”. A alergat la mama si a rugat-o sa imi bage mintile in cap. Nu sustin nuntile traditionale, la care te trezesti cu rude ale rudelor si cu persoane care vin din obligatie (voi ati fost la noi, trebuie sa venim si noi). Poate gresesc eu sau poate sunt prea cinica, dar consider ca asta ma priveste strict pe mine si pe el.

Love Marketing ii zicea Chirila. Si are dreptate. Iubirea e exploatata la maxim. Clar iubi va fi fericit cand isi va bea cafeaua dimineata din cana pe care i-ai scris ca zilele tale sunt insorite de cand a aparut el in viata ta. Sau va merge la serviciu purtand tricoul ce are o poza cu voi doi pe piept. Era coada in Carrefour la magazinul de personalizat obiecte. Dovada ca lumea chiar crede in prostiile astea.

Dar stiti care e cea mai evidenta strategie de de marketing de anul acesta? Fifty Shades of Grey ! Adica, serios..ar fi putut sa il lanseze pe 1 sau pe 20 februarie. De ce fix zilele astea? Pentru ca „iubirea pluteste in aer”. Nu vreau sa fiu ipocrita, merg sa il vad. Dar nu azi. Pentru nimic in lume. Am citit si cartile. Ok, acum puteti sa aruncati cu pietre. Sunt pline de clisee, daca ignori scenele de sex. Dar parca ceva m-a impins sa le termin..acum un an si ceva, cand lumea inca nu se isteriza si femeile nu visau sa fie dominate. Feminism, huh?

Sa se supere acest Valentin si sa planga in pumni, dar eu ii neg existenta. Si poate anul viitor vor fi mai multi care ma vor sustine.

Publicat în Fără categorie

Un gând despre “Ziua lui Valentin.

Lasă un răspuns

