Urmeaza statia „Enerveaza-ma”, cu peronul pe partea dreapta.

Daca iti place sa traiesti periculos, pleaca de acasa pe la 8 dimineata sau 6 seara si plimba-te cu metroul. Sa vezi atunci adrenalina si senzatii tari. Ah,da..si nervi.
Cum arata o dimineata frumoasa pentru mine? Una in care nu ma cert cu nimeni in tramvai/metrou in drum spre serviciu. Asta e highlight-ul zilei pentru mine.
In primul rand, urasc intrebarea „Coborati la prima?”. Daca nu cobor la urmatoarea statie, clar nu stau in usa sau cobor eu sa fac loc. Atat de simplu e. Intr-o dimineata am cedat si i-am raspuns unei „doamne” care ma tot lovise cu geanta ca nu cobor, asa imi place mie sa stau ca proasta in drum. Da, sunt constienta de faptul ca exista multe persoane care..nu poseda doza minima de bun simt si uneori e necesar sa intrebi..dar parca prea ma scoate din sarite.
De asemenea, nu inteleg de ce se inghesuie. Ultima data cand am verificat, nu se cronometra nimic. Ajunge metroul in statie, sta 10 secunde, cine apuca sa coboare e norocos, cine nu..incearca si la urmatoarea. Culoar pentru cei care coboara ?! Ce e ala ?! Sa se descurce, dom’ne, ca au ajuns unde voiau.
Eu as mai scoate din scarile rulante, mai ales pe cele de la Unirii..ca nu imi place sa vad cum lumea sta la coada (?!) sa urce. E prea mainstream sa urci treptele normale care, ghici ce, sunt fix langa !!!
Cand e metroul plin si esti baiat, pune-mi mana pe picioare sau pe fund, ca poate nu am mai fost pipaita demult de necunoscuti. Mereu mi-am dorit sa cunosc persoane noi la metrou. O prietena mi-a povestit ca a fost facuta cu ou si cu otet de o tanti pt ca statea aproape de usa si nu pleca metroul. Ea statea in stanga si usile se inchideau pe partea dreapta..
Daca nu e ora de varf, ai reusit sa stai jos si iei o gustare, lasa ambalajul pe scaun. Let me tell you a secret: exista persoane al caror job e sa stranga dupa nesimtiti.
Dintre RATB si Metrorex, prefer a doua varianta dintr-un motiv serios: pensionarii au gratuitate doar la RATB. Asa ca apar destul de rar prin metrou. Ultima experienta cu ei nu a fost tocmai draguta. O..tanti a urlat vreo doua statii ca aia tineri nu au bun simt, „Ia uite la ea..aranjata si rujata si sta pe scaunele rezervate !!! Ce rusine! Vai, ce rusine !!!” Domnisoara careia ii erau adresate urarile avea casti, asa ca m-a atacat pe mine. Ah, da..stateam in picioare. Probabil ca ii luam aerul, am mai fost acuzata de asta.

Doar pe mine ma scot din sarite astfel de situatii? Am eu o problema prea mare cu cei din jurul meu si ma enervez prea rau. Am ajuns la concluzia ca si eu sunt prea acida si irascibila..

Posted in Fără categorie

3 thoughts on “Urmeaza statia „Enerveaza-ma”, cu peronul pe partea dreapta.

  1. Un sfat: lasa-i in plata Domnului. Nu merita sa te zbati. Noroc(sau ghinion) ca in tura de dimineata plec la 5:15 cu metroul si nu e aglomeratie. Erau vremuri insa cand trebuia sa fiu la 8:30 la Unirii2 si asteptam vreo 4 metrouri ca sa pot ajunge pana la usi….de urcat, asta era alta poveste… Deh, asta e tara in care traim. Asta ne este mentalitatea si buna-crestere….

Lasă un răspuns

