Confessions.

Recunosc si ma declar total vinovata pentru ca am disparut din peisaj si pentru ca am dezertat de la datorie. Daaaar, am o scuza. Doar un cuvant: disertatie. Asa se numeste fenomenul care ma tine treaza noaptea si imi distruge zilele. Nu mai stiu cand s-a intamplat sa dorm mai mult de 5-6 ore pe noapte. Cu siguranta nu de curand..

Nu stiu cum au trecut doi ani si s-a terminat masterul. Nici macar nu ma obosesc sa pretind ca imi pare rau sau sa afirm ca m-am ales cu ceva. Nimic de bine, in orice caz. Am iesit epuizata dintr-o facultate care se presupunea ca ma va face sa ma simt mandra si am sperat ca masterul ma va face sa simt ca progresez cu ceva sau ca imi este apreciata munca. Nici pe departe..

Si asa am ajuns eu pe ultima suta de metri cu disertatia..3 saptamani pana la inscriere si doar 20 de pagini la activ. Si alea..scrise pe apucate, printre fise de lectura de zeci de pagini, romane kilometrice, eseuri, proiecte si..prezenta de 80%. La master, da. Dupa 8 ore petrecute la serviciu. Si..in restul timpului mananci si dormi numai daca esti norocos.

Am realizat ca trag prea mult de mine. Ma ambitionez sa le fac pe toate, am si o usoara inclinatie spre a fi permanent nemultumita de mine si imi sacrific inclusiv somnul pentru a respecta orice angajament. In momentul in care scriu aici..am bifat vreo 12 ore de somn pentru saptamana in curs. Si parca ma simt vinovata ca fac altceva, in loc sa scriu la disertatie. Inca o data sunt dezamagita de sistemul de invatamant din Romania, care se axeaza pe lucruri inutile, in loc sa pregateasca oameni prin activitati practice, care sa le si foloseasca in viata reala. Stiu o multime de lucruri despre sistemul politic din Canada. Si cu ce ma ajuta asta?!

Asadar..probabil ca voi pune pauza altor placeri vinovate pentru cateva saptamani. Macar pana ma adun si revin cu picioarele pe pamant.

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

