Cooking Basics for Dummies.

Mama mea e misto. E cea mai tare, intelegatoare si afectuoasa mama. Ma rog, pana incepe sa ma tachineze, parte pe care o adora. Odata cu mutatul impreuna cu consortul in una bucata spatiu comun, denumit in general „acasa” a aparut si intrebarea „Azi ce mancam?”. O zi sau doua suntem salvati de mancarea capatata de la distinsele doamne. Apoi trebuie sa ne descurcam singuri. Deocamdata suntem ok, drept dovada ca nu suntem asa incapabili cum credeam noi.

Inca nu am experimentat ciorba si alte minuni, avand in vedere talentul meu aproape inexistent. Invat cu pasi de bebelus: paste, legume, cartofi cu condimente si vesnicele salate. Asta in zilele in care nu vin terminata de la birou si ma arunc direct in pat, iar consortului probabil i se face mila si face el mancare pentru amandoi.

Sa revenim. Lady D. mi-a sugerat sa iau ceva..ustensile care sa imi usureze aventurile in bucatarie. Buuun..si-a inceput: zdrobitor de cartofi, razatoare cu nu stiu cate fete, paleta de gatit, feliator. M-a pierdut de la al doilea cuvant. Bineinteles ca nu prea stiam cum arata. Cand am ajuns la raionul de accesorii de gatit m-am simtit ca un barbat intr-un magazin de cosmetice. Am luat si eu o amarata de spatula de lemn..ca doar aia stiam la ce se foloseste. Lady D s-a scandalizat, de parca ar fi proba de admitere la facultate ” Descrie un zdrobitor de cartofi in 3 propozitii”. Cand am ajuns acasa, m-a luat de manuta si mi le-a prezentat pe fiecare in parte. Nu am indraznit sa vin iar la mama fara sa am acele ustensile „indispensabile in fiecare gospodarie”. Asa ca.. de aseara sunt fericita posesoare a unui zdrobitor de cartofi, a unei razatori cu 6 fete si a unui set de spatule ! Acum ramane sa si invat sa le folosesc pe toate. Presimt ca pentru astea imi va concepe tutoriale.. Help?!

Imi placea mai mult de ea cand era absorbita de cartile cu vampiri si de „Fifty Shades of Grey”…nu cand a decis sa o faca pe fiica-sa bucatareasa.. N-as putea sa imi iau de undeva un minion care sa faca toate astea in locul meu?

2 gânduri despre “Cooking Basics for Dummies.

  1. Siiiiissss!!! Hai, ca nu i asa greu, pe cuvant! Uite, promit sa descriu pas cu pas cele cateva retete salvatoare, cu care am inceput si eu, minunata activitate in bucatarie. Aici in Malta, am reusit sa dau foc bucatariei,decat o singura data, sa stii!!

    Uite serios, te ajut! Si stiu ca o sa te incante cel mai tare, niste clatite cu nutella si capsuni proaspete, plus inghetata cu nuci caramelizate de la Lidl!!

    1. Vaaai..clatite 😦 am renuntat la dulciuri, ma rog..incerc sa renunt. N-am mai mancat ciocolata de vreo 2 saptamani :))
      Te rog, as avea nevoie de cele cateva retete salvatoare :)) ce gasesc eu pe site-uri mi se pare ca e peste nivelul meu..

Lasă un răspuns

