De ce Lady D. nu are cont de Facebook.

In viata fiecarui adolescent / tanar vine un moment in care parintii dau nas in nas cu tehnologia. Iar tu stai neputincios si induri pozele cu floricele postate pe wall si invitatiile de la Candy Crush.

Lady D. este incepatoare. Adica e in etapa in care ma intreaba daca i s-a consumat internetul (!), pentru ca nu poate sa isi incarce un clip pe YouTube. Joaca „My Talking Tom” si vorbeste cu creatura din joc de parca ar fi vie. Intr-o seara m-a sunat panicata pentru ca ii plecase motanul din cauza ca doua zile nu a intrat sa il hraneasca. De atunci nu s-a mai repetat, il spala si il hraneste cu regularitate. Cum ar fi daca ar descoperi jocul cu ferma de animale sau, si mai rau, Candy Crush?

De Facebook a auzit, evident. Isi stalkereste nepotii si verisoarele de pe profilul meu. Si de cateva saptamani tanjeste dupa propriul cont de Facebook, unde sa posteze in voie poze cu bebelusi, flori si sa distribuie clipuri cu pisici. Ah, da..si sa imi dea like la fiecare postare. Iar in zilele in care se simte extrem de generoasa, sa imi posteze pe wall linkuri cu retete, insotite de vesnicul comentariu „Poate inveti si tu candva sa faci asa ceva”. Norocul meu ca nu mi-a facut poze in chiloti cand eram bebelus, ca poate ajungeau si alea pe net.. Asa ca s-ar limita la poze cu florile din fata blocului.

Uneori as vrea sa fie o doamna obisnuita de aproape 50 de ani, care creste o pisica. Sau mai multe. Stie de ceva timp ca am blog si mereu insista sa citeasca si ea ce scriu aici. Nu stiu de ce niciodata nu am acceptat, probabil ca mi-ar fi rusine sa afle de momentele in care ma simteam singura sau, pur si simplu, eram dezamagita de oameni. Cred ca acest articol i-ar frange inima. Ieri am auzit-o vorbind cu o vecina. Spunea ca fiica-sa e cea mai misto din lume. Thanks, mom. Si eu te iubesc. Prefer o mama care sa ma ia peste picior din cauza ca sunt un dezastru in bucatarie, decat una care sa ma critice ca am 23 de ani si inca nu m-am maritat.

Lasă un răspuns

