Cum e sa fii iubita de gamer.

Nu voi reusi niciodata sa inteleg utilitatea jocurilor. De-a lungul timpului am fost bombardata cu zeci de argumente: unii sustin ca e relaxant, ca nu am cum sa inteleg asta, din moment ce nu sunt amatoare de jocuri video.

Insusi consortul e mare amator de jocuri. Parca prea mult. A fost capabil sa dea echivalentul salariului meu pe cateva luni pe un laptop de gaming. Si cica femeile dau multi bani pe haine.. De ce nu pot sa am si eu un iubit obisnuit, care se uita pe strada dupa o tipa cu un decolteu fain, nu dupa o masina?

Ce se afla in topul preferintelor sale? GTA V si Assassin’s Creed. Insa nu refuza nici Hitman sau orice joc cu masini. El zice ca ar trebui sa fiu recunoscatoare pentru faptul ca nu ne cunosteam in perioada in care era dependent de DotA si Lineage.. Fetelor, stiti cum e sa va imbracati sa iesiti in oras si apoi sa il asteptati pe el, care nu e gata pentru ca fusese absorbit de GTA? Eu da.

Insa cea mai „dureroasa” intamplare a avut loc acum cateva saptamani. 3 dimineata..eu dormeam de ceva timp, dat fiind ca a doua zi trebuia sa fiu la birou. El a zis ca se mai joaca „un pic” si vine sa doarma. M-am trezit din cauza unor zgomote dubioase, facea galagie si era un munte de nervi. Pe jumatate adormita, l-am intrebat ce s-a intamplat. Replica lui? „E in regula, vom vorbi despre asta maine dimineata. O sa fiu mai ok, stai linitita”. Mi-a pierit somnul instant si m-am panicat. De-abia a doua zi dimineata am aflat ce se intamplase: avea o eroare in Assassin’s Creed (!!!!!!!!). Trebuia sa ii vedeti mutra chinuita si indurerata..

In momentele noastre de relaxare..in care ne dedicam pasiunilor noastre…eu beau o cafea si citesc, ia el injura langa mine, ca mananca bataie sau ca pierde la nu stiu ce cursa. Foarte zen.

Replica „inchid jocul in 5 minute” nu e niciodata adevarata. El oricum are alt cod: acum=peste 10 minute ; imediat=peste o jumatate de ora; curand = naiba stie cand.. Procedeaza fix ca o femeie care spune ca e gata in 5 minute. Ieri mi-a zis de chestia asta. Credea ca e funny. Mie nu mi s-a parut asa.

 

5 gânduri despre “Cum e sa fii iubita de gamer.

  1. E bine ca sunt jocuri. Puteau fi femei, sau pacanele 🙂 La noi e situatia invers, sunt eu gamerita si el e cel asezat. Si functioneaza. Pentru ca el intelege, si eu stiu ca el e mai important. Dar nu-l condamna. Se poate sa aiba un suflet bun si frumos. Nu pentru jocuri. Nu face nimanui rau, e doar o modalitate de a se deconecta, mai ales daca are un job stressant. Intelege-l. Si vei vedea ca e capabil de multa dragoste. Poti folosi timpul singura pentru chestii pe care iti doresti sa le faci: sa te uiti nederanjata la un film, sa iti faci manichiura, etc. Sau daca vrei neaparat sa fii inclusa, roaga-l sa te initieze in ceva (de preferinta mmorpg, shooterele nu prea sunt pe gustul fetelor).

    Cunosc un cuplu in care el fusese gamer inrait, dar dupa ce au aparut copiii, a terminat din proprie initiativa cu jocurile 🙂

    Multa bafta iti urez, si multa rabdare. Sa vezi in spatele aparentelor 🙂

    1. Suntem impreuna de 4 ani si jumatate..si ne cunosteam dinainte..deci stiam in ce m-am bagat :)) Jocuri si masini, sa nu uitam de masini !
      Nu il blamez, mi-a spus ca asta e modalitatea lui de a se relaxa. Exista si seri in care eu stau in fotoliu si imi urmaresc serialele, iar el sta cumintel la laptop si se joaca.
      M-a lasat de cateva ori sa joc GTA V, admit :))

Lasă un răspuns

