Ce recomand : Cafeneaua Miau

Eu iubesc Bucurestiul. Asa aglomerat, sufocant si obositor cum e uneori. Cand am timp liber, incerc sa descopar locuri putin cunoscute, retrase si..inedite. De vreo 2 ani sunt indragostita de Xenofon, straduta in trepte de langa parcul Carol. De curand am aflat de cafeneaua Miau, o minune de loc in care poti lua o pauza de la toate nenorocirile care se intampla in oras saptamanile astea.. Nu, numele nu e o metafora. La Miau sunt vreo 10 pisici (cam atatea am numarat eu ieri) pe care le poti alinta in timp ce bei un ceai fierbinte.

Cum e servirea? Ireprosabila. Am baut ciocolata calda facuta in casa..nu mai gustasem demult asa ceva. In ceea ce priveste preturile, sunt mai mult decat accesibile.

Sa revenim la partea miorlaitoare. Pisicile sunt extrem de prietenoase, nu au o problema in a fi luate in brate de minim 30 de persoane in fiecare zi. Dorm, mananca si se joaca. Raiul pisicesc. Vreo jumatate de ora am fost sclava unui motan care m-a folosit pe post de perna..si care s-a mutat la consort, in momentul in care mana mea amortise. Am plecat de acolo cu par de pisica pe mine, cu mainile amortite, consortul s-a ales cu zgarieturi..dar complet fericiti. Terapie pura.

Ah, si cea mai buna parte: pisicile pot fi adoptate, daca te indragostesti iremediabil de una dintre ele. Din pacate..programul nu ne permite sa avem grija de una, oricat de mult mi-as dori si oricat i-as stresa pe prieteni sa imi ia o pisica 😦

Inchei cu cateva fotografii facute ieri 🙂

20151107_172125 20151107_173222 20151107_174522 20151107_175923 20151107_181214

Lasă un răspuns

