S-a mutat Craciunul in octombrie?

Trecand peste faptul ca frigul e cel mai mare dusman al meu si ca efectiv pic in depresie cand vad lacuri si zapada…nu inteleg isteria Sarbatorilor de iarna care incepe de prin octombrie, cand se presupune ca  inca e toamna,nu?

Stiu ca e vorba de marketing si de ideea de a-i face pe oameni sa cumpere cat mai mult de dragul Sarbatorilor. Pentru asta..au nevoie de stimulente: cantece despre Craciun, cadouri, brazi, etc. Daca vrei sa ma determini sa te detest pe viata..pune-ma sa mai ascult o data „All I want for Christmas is you”. Ura e garantata.

Don’t get me wrong..imi place Craciunul, ador sa cumpar cadouri pentru oamenii dragi mie si sa petrec timp cu ei. Ah, si sa o aud pe mama cum imi spune IAR ca nici macar nu stiu sa tai legumele pentru salata de boeuf sau sa folosesc mixerul. Trebuie sa vizitam si niste rude, care isi vor exprima regretul cu privire la faptul ca nici anul asta nu m-am maritat. O adevarata placere.

Marketingul este problema mea. E prea..sufocant. Daca eu cumpar globurile in octombrie si bradul in noiembrie..pana la Craciun ma plictisesc de ele. Nu mai are farmec..

Singura chestie misto legata de Craciun este aceasta reclama🙂

Stiu ca deviez putin de la subiectul articolului, dar nu pot sa nu amintesc faptul ca vom incepe in forta luna decembrie.. cu o doza serioasa de patriotism d-ala de ocazie. Ne amintim sa luptam pentru tara asta doar cand se intampla nenorociri (va mai amintiti de Colectiv?) sau de ziua nationala. Atunci ne batem cu pumnii in piept ca avem o tara minunata, dar stim ca am pleca de aici cu prima ocazie. Avem grija sa etalam steagul altor tari pe retelele sociale, in timp ce de ai nostri am uitat. Promiteati o mare revolutie pe 1 decembrie…s-a amanat iarasi?

Ma doare sufletul pentru ca trebuie sa moara oameni ca sa ne dam noi seama ca lucrurile merg prost si ca trebuie sa facem ceva. Nu vreau o tara „ca afara”…vreau doar o tara normala.

 

Posted in Fără categorie

Lasă un răspuns

