The end of this chapter.

Niciodata nu am functionat dupa regula aia cliseica, „new year, new me”. Consider ca o schimbare poate fi facuta oricand, nu la sfarsit de an calendaristic. Pot oricand sa imi propun sa fiu mai indulgenta cu oamenii, sa beau mai putina cafea (ok, recunosc..imi propun asta in fiecare saptamana) sau sa petrec mai mult timp cu ai mei. Dar admit ca imi place sa fac un fel de retrospectiva a anului ce a trecut, cu accent pe lucrurile frumoase si sa incerc sa fiu cat mai impacata cu mine insami. Cred ca de asta am mare nevoie, sa fac pace cu mine, sa scap de negativism, de pesimism si sa adorm cu constiinta impacata.

Nu, nici anul asta nu am reusit sa ma marit, nici copii nu am. Nici macar in plan. Iarta-ma, mama, ca nu am reusit sa te fac bunica inainte sa implinesti 49 de ani. Dar cred ca esti mai fericita la gandul ca ma intretin singura, ca adorm in fiecare seara in bratele unui om care ar face orice pentru mine si ca inca imi doresc pisici, nu copii.

In ultimul an am descoperit ce e solidaritatea si am realizat ca sunt un om norocos, pentru ca fac parte dintr-o generatie puternica, care nu se va mai lasa calcata in picioare. Am constientizat ca nu conteaza cat de frumos, destept, tanar sau iubit esti..moartea e o realitate. Cred ca stim cu totii la ce ma refer..

De vreo jumatate de an impart casa cu My One and Only. Din pacate, fara pisica, pentru ca el zice ca s-ar simti neglijata, noi fiind plecati la serviciu cam toata ziua. Am devenit capabila sa folosesc corect o razatoare, fara sa imi fac degetele franjuri. Am facut prima ciorba din viata mea (si singura, so far) si am descoperit cat de bine e sa ai in prin frigider chestii congelate, in caz ca esueaza experimentul.

Era sa uit, am terminat un master pe care l-am detestat din adancul sufletului si care nu mi-a adus nicio satisfactie, so far. Mi-am impins limitele la maxim, am scris o lucrare pe care am adorat-o din momentul in care am ales subiectul, predata cu o zi inainte de deadline, ca asa functionez eu, pe ultima suta de metri. Am facut-o si pe-asta, pana la urma.

Unii oameni au venit, altii au plecat..si fiecare si-a lasat amprenta. Nu cred ca sunt acelasi om ca acum un an si nici anul viitor nu voi gandi la fel ca in prezent. Nu am un checklist pt 2016, nici nu stiu ce as dori sa schimb. Lasand la o parte lucrurile minore sau zilele in care totul pare gri…acum sunt un om fericit. Va multumesc.

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

