Hello..it’s me?!

Cred ca nu exista om mai fericit decat mine datorita chestiilor care pot fi facute ONLINE, cu laptopul in brate..si care nu presupun interactiune umana. Da, „hater” is my middle name si admit spasita ca interactiunea cu necunoscutii este un fenomen care esueaza destul de des din cauza faptului ca rabdarea mea tinde spre zero, dar na..nici ceilalti nu ma ajuta prea mult.

De fiecare data cand trebuie sa merg sa platesc vreo factura..imi promit mie insami ca nu ma voi enerva, ca voi raspunde calm la orice intrebare idioata. Nu imi iese de fiecare data. Tanti de la RDS m-a privit ca pe ultimul om in momentul in care i-am spus ca strada pe care tocmai ma mutasem nu are numar. Apoi mi-a spus cu indulgenta cu care ii spui unui copil de 3 ani ca nu e bine sa muste din gard sau sa se tavaleasca prin noroi : „Domnisoara, sa stiti ca NU EXISTA strada fara numar !”. Am contrazis-o, pentru ca stiam sigur ca adresa de acasa, de la ai mei, nu include si un numar de strada. Mi-a dat chitanta cu scarba si mi-a transmis ca stau la numarul 24. Asadar, acum pot sa mor linistita.

Sunt recunoscatoare pentru aplicatiile de taxi, pentru ca mi se inmoaie picioarele la gandul de a suna si a vorbi cu o individa vesnic nervoasa, care te trateaza de parca ea insasi ti-ar plati cursa. Valabil si pentru comenzile de mancare. Am emotii de fiecare data cand sunt nevoita sa comand vreo pizza si incerc sa evit asta cat de des se poate.

Mi-e groaza de tot ce inseamna institutie publica si cozi interminabile. Cam pe la sfarsitul anului ar trebui sa imi schimb buletinul, deja m-am apucat sa ma pregatesc psihic si sa exersez mental cele mai rele scenarii. In mod ciudat..face to face nu mi-e rusine sa..imi exprim nemultumirea, in timp ce telefonul imi taie tot elanul. Unul dintre motivele pentru care imi place jobul meu este faptul ca nu trebuie sa interactionez cu necunoscuti. Calculatorul meu nu are probleme de personalitate si niciun raport nu pune intrebari stupide ! 🙂

Publicat în Fără categorie

4 gânduri despre “Hello..it’s me?!

  1. De ce Doamne iartă-mă nu plătești facturile on-line? :)) Eu nu mai stau la cozi și plătesc mereu on-line. Până și lumina tot on-line. Nu te cerți cu nimeni și ești happy :))

Lasă un răspuns

