Declar razboi pensionarilor !

Am inceput sa cred ca sunt urmarita de ghinion. Si de pensionari. Cel putin o data pe saptamana am o altercatie cu o mamaie cu gura mare sau cu un mosulet care se uita la mine cu ura, de parca eu insami l-am impuscat pe Ceausescu si astfel i-am distrus viata. Consortul glumeste mereu pe seama atractiei lor pentru mine si parca ii e frica sa ma lase sa merg singura sa cumpar mancare sau sa platesc facturi.

Tocmai m-am intors de la Catena. De vreo saptamana ma chinuie raceala si azi am decis ca e cazul sa iau medicamente. Am intrat in farmacie aproape in acelasi timp cu o babuta aroganta, care mi-a trantit usa in fata. A ramas in spatele meu si si-a aranjat bagajul pe masuta de la intrare, timp in care eu m-am asezat la rand. Apoi a venit si s-a pus in fata mea. Am tacut, incercand sa nu fiu nesimtita. Dar a fost ea, in momentul in care a cerut medicamentele si l-a anuntat pe farmacist ca va folosi cardul domnisoarei (al meu) pentru reducere. Nu, nu ma cunostea si nici nu ma intrebase inainte. WTF?! Si eu si farmacistul am ramas blocati..iar babuta a incercat sa imi ia cardul din mana. Cand i-am sugerat ca e cam nesimtita…a declarat mandra ca sunt prost crescuta. Si a plecat.

Nu stiu cum stati voi cu nervii, dar pe mine au cam inceput sa ma lase. Acum vreo saptamana o mamaie declara langa mine ca astia din generatiile de dupa Revolutie sunt niste scursuri sociale. Noi, fraierii care muncim si cotizam la stat, ca sa isi ia ei pensiile. Apoi a devenit agresiva cu o fata de varsta mea care citea ceva pe Kindle, afirmand ca o sa moara cu „telefonul” ala in mana si ca mai bine statea acasa, ca e needucata. Guess why? Pentru ca fata a avut tupeul sa ocupe un scaun !!!

Mi s-a zis si mie in toate felurile: nesimtita, obraznica, chiar si pacatoasa (purtam o fusta scurta), mi s-a reprosat ca port tocuri si se aud pe scara dimineata, tulburand somnul stimabilelor. Nu le-am pocnit doar din respect pentru varsta pe care o au..cam degeaba. Am persoane in varsta in familie, bunici, matusi…dar zau daca bunica mea si-ar permite sa jigneasca un necunoscut care nu o deranjeaza cu nimic.

Parca mi-e mie rusine ca nu am mai multa rabdare si nu sunt mai toleranta. Problema e ca eu nu prea stiu sa tolerez nesimtirea. Lesina daca stau doua statii in picioare, dar au suficient de multa energie sa incerce sa te loveasca. E un paradox, nu?

Sincer, eu sunt mandra ca fac parte dintr-o generatie de „scursuri sociale”, care poate va schimba tara asta. Intr-o buna zi..poate vom ajunge si noi la limita si vom lua atitudine. Poate nu vom mai tolera coruptia, nesimtirea, nu vom mai accepta sa fim calcati in picioare si vom avea curajul sa ne spunem parerea. Intrebarea e..cand?!


2 thoughts on “Declar razboi pensionarilor !

    1. Nu am generalizat, doar am expus cu ce ma confrunt eu. Am intalnit si oameni un pic mai in varsta care erau draguti, dar parca se cam pierd in multutime.
      Imi cer scuze daca am jignit cu vreo afirmatie, nu a fost cu intentie.

Lasă un răspuns

