Vino, mamă, să mă vezi..la cratiță.

Când e vorba să îmi depășesc limitele..mai mereu reușesc ceea ce îmi propun. Cu excepția unui singur..aspect. Gătitul. Dacă ne știm personal sau dacă citești de mai mult timp blogul..probabil că știi că-s un dezastru atunci când vine vorba de ceva ce depășește aria cartofilor prăjiți și a pastelor. Nu doar o data m-am spovedit aici.

Daaaaar…astăzi am dat o altă definiție fericirii: o simți atunci când faci prima ciorbă (pe bune) din viață ta și n-ai la ușă pompierii sau vreun vecin panicat. Deci..gata cu rușinea, gata cu clipele în care mă simțeam pe dinafară atunci când prietenele mele vorbeau despre ce au mai gătit. Acum mă simt mai mândră de mine decât în ziua în care am reușit să fac diferența între pătrunjel și leuștean (a fost acum muuuult timp, evident!!!).

 

 

Lady D. este răspunzătoare pentru acest experiment inedit, pentru că acum o săptămâna m-a trimis la București cu un polonic și o oală în bagaj, că poate „îți faci și tu curaj, mamă”. Spre mândria mea, am sunat-o doar de 3 ori în procesul de…facere. Știți vrăjitoarele alea din desenele animate care puneau chestii într-un cazan și amestecau intens? Fix așa mă simțeam. Numai pălăria îmi lipsea.

Deeeeci acum mă pot numi gospodină. Chiar ieri am mai cumpărat o tigaie..simt nevoia să experimentez mai multe. Am învățat să folosesc chiar și chestia aia cu care se decojesc morcovii și cartofii ! Și pe principiul „pics or 1it didn’t happen”..leț me show you..

13149812_1151073444950261_1884139140_n

O medalie? Un premiu? Ceva..orice?

4 gânduri despre “Vino, mamă, să mă vezi..la cratiță.

Lasă un răspuns

