This is not goodbye.

Există lucruri pe care le înduri mai ușor de unul singur, decât înconjurat de zeci de oameni care nu îți știu toți demonii. S-ar speria dacă i-ar afla. Nu totul poate fi reparat cu o sticlă de vin sau cu o carte bună.
Poate ar fi mai simplu să lași totul să iasă la iveală, să ai curajul să cazi și să vrei să accepți mâna care ți s-a întins. Unele lucruri ar trebui să rămână nespuse. Nu te învață nimeni ce trebuie să împărtășești și ce ar fi bine să ții pentru tine. Nici cum ai putea să te împaci cu lipsa oamenilor care au fost întotdeauna parte din tine. Sau cu faptul că ai putea să nu te mai gândești la ei..la un moment dat.
Ar fi o tâmpenie să mă gândesc că aș putea rămâne la fel vreodată. Sau că sunt la fel ca acum un an. Fiecare metamorfoză e rezultatul unor evenimente care și-au lăsat amprenta asupra mea. Și-aș vrea să cred că pot să devin un om mai bun, de la an la an. Dar nu pot sau nu știu, puțin contează cauza. Acum un an nu aș fi scris toate astea..probabil aș fi ales să mă limitez la imaginea de „hateriță”. Sarcasmul e mai la îndemână decât sinceritatea. Uneori..și mie mi-e frică. Mă mai doare și sufletul atunci când nu mai are unde să se ascundă. Și-aș vrea să mă regăsesc, întreagă și lipsită de furie.
Sunt furioasă pentru că oamenii se sting și eu sunt neputincioasă. Ce rost are să am de toate, dacă nu pot să le dau și lor? Am crescut alături de ei și am învățat să fiu curajoasă. Iar acum sunt mare și mi-e mai teamă ca oricând. Ce-aș fi eu fără ei? Oamenii singuri nu vor fi niciodată și puternici.

Lasă un răspuns

