I need a break.

Trebuie să găsesc butonul de pauză. Și să opresc imaginile astea care mi se derulează în fața ochilor. Am nevoie de o pauză de la mine însămi. De la propriile gânduri, vinovăție și de la obligații. O oră de liniște, fără scenarii pesimiste și fără doza de cafea care a devenit dependență.

Vreau să pun pe hold filmul la care doar asist și să mă regăsesc. Să îmi recapăt libertatea de a lua decizii greșite, de a o da în bară și de a admite că am nevoie de voi..pentru a fi eu însămi. Pentru că nu mă pot defini drept copil decât în raport cu tine, mama. Nu pot fi omul rău, dacă nu ești tu jumătatea cea bună, dragostea mea.

Am nevoie de echilibru. Nu mai pot să cad dintr-o extremă în alta…azi să răstorn munții și mâine să mă împiedic de ei. Increderea unde e? Am obosit să alerg după himere și să mă lovesc de eșec după eșec. Maybe it’s just a bad day..dar parcă nu mai găsesc soluții pentru zilele în care până și optimismul dezertează.

O să mă regăsesc. Poate nu azi sau mâine. Dar o voi face.


Lasă un răspuns

