Short, fat and proud of that.

Mi-am petrecut adolescența fiind complexată de faptul că sunt scundă. Când ai 1,60 și vreo 16-17 ani..ești ținta glumelor și a răutăților. Și atunci chiar te afectează..pentru că e perioadă în care îți conturezi personalitatea și habar nu ai ce vrei de la viitorul tău. După câțiva ani..am descoperit că îmi place să port tocuri și am „rezolvat” problema cu înălțimea.

Dar cum niciodată nu ești suficient de bun, deștept, frumos, înalt, etc..se punea problema că sunt slabă. Mamă era sfătuită constant să mă ducă la medic, pentru că nu e normal să fiu așa. La un moment dat am vrut să donez sânge, m-au refuzat pentru că sunt „malnutrita”. Au mai trecut câțiva ani, am ajuns la facultate..învățam noaptea, mâncam a ore care ar face un nutriționist să cadă sub masă. Adăugând și faptul că de câțiva ani stau la birou cam 8 ore pe zi, cu sportul nu m-am înțeles niciodată și sunt topită după dulciuri..afirm fără rușine că m-am îngrășat. Vizibil.

Acum o săptămâna am avut un deces în familie și în momentul în care am ajuns la înmormântare..am auzit comentarii: „Vai, dar ce s-a îngrășat Bianca! Ce frumoasă era când era mică și acum..” Nu am fost deranjată de natura lor..ci de momentul în care au fost rostite. Really? Alt moment nu găseai să îmi amintești că nu mai am 45 de kg, ci 54?!

Long story short..în prezent sunt scundă, grasă, am și ceva celulită..parcă nici părul lung nu se mai poartă. Sinucidere socială, nu altceva, dom’ne. Nici măcar nu știu să gătesc și sunt așa grasă? Feminista din mine fierbe. Cu picioarele astea..nu ar trebui să îndrăznesc să port pantaloni scurți sau ceva mai sus de genunchi. OK, e și vina mea pentru că nu mă înțeleg prea bine cu noțiunea de „sport”, m-am obișnuit să fiu cumva..leneșă.

Nu îmi pasă. Acum..pur și simplu mă lasă rece asemenea comentarii. Blogul de față și-a primit numele tocmai datorită faptului că am învățat să mă accept așa cum sunt: imperfectă. Și dacă slăbesc, de exemplu, o fac exclusiv pentru mine. You can’t hurt me anymore:)

5e2b28da4cd3214354b4c5dcbf852288


3 thoughts on “Short, fat and proud of that.

  1. Stai fără griji, eu am 1,58 și nici nu sunt vreo slăbuță, dar oricum mă consider frumoasă și mereu am făcut-o. Ar trebui să faci la fel, oamenii sunt răi, contează doar ceea ce crezi tu despre tine, adică dacă te placi tu pe tine.😀

    1. Lucrez intens la partea cu increderea in mine..de cand am realizat ca niciodata nu voi intruni standardele „mainstream”. Ma focusez pe partile mele bune, trebuie sa existe ele pe undeva😀

Lasă un răspuns

