Diferit.

Știu că mi-am făcut un obicei din a înșira aici lucrurile care mă deranjează și îmi complică existența. Admit, găsesc zilnic lucruri noi ce mă calcă pe nervi. Și tot zilnic descopăr câte o urmă de răbdare, atunci când oamenii mă uimesc. M-am focusat prea mult pe părțile rele ale fiecărei zile..încât am uitat de constantă pozitivă. Jumătatea mea mai bună și mai blândă.

Îmi împart zilele cu tine de mai mult de 5 ani..și de vreun an..și casa. Ești jumătatea mea caldă și răbdătoare, capabil să îmi temperezi excesele și să mă aduci cu picioarele pe pământ. Tu, care rămâi atât de calm chiar și atunci când vezi că s-a produs un „accident” și hainele albe au devenit roz. Inclusiv tricoul tău preferat. Tu, care ți-ai redefinit standardele culinare atunci când ai văzut că în bucătărie mă simt ca pe un teren minat. Tu, dragostea mea, omul capabil să îți enunțe pe de rost orice informație legată de motorul unei mașini, dar care se pierde când îi pui un mop în mână.

Oricât de proastă mi-ar fi ziua..știu că tu ești acasă și văd luminița de la capătul tunelului. Mereu gata să fii plasa mea de salvare, întotdeauna capabil să mă faci să mă simt întreagă fără să spui un singur cuvânt.

Ești diferit. De mine, de toți. Și un erou, cu nenumărate statui în sufletul meu..pentru toate dățile alea în care o dădeam în bară și căutam absolutul, în timp ce tu rămâneai rațional.

Ochii tăi verzi..cred că m-au cucerit încă din primele zile. Nu mă gândesc des la așa ceva, dar în momentul în care vom avea un copil..trebuie să aibă ochii tăi. Să te iubesc de două ori mai mult.

Nu e vreo ocazie specială, admit. Dar ești la câțiva metri de mine, te privesc cu drag și mă simt cuprinsă de liniște. Ești al meu. Tu, gamerul suprem..capabil să lase Assassin’s Creed pentru altă zi atunci când îi propun să revedem desenele copilăriei. Mi-ai redefinit limitele și m-ai transformat într-un om un pic mai bun, mai răbdător..într-un adult.

Mulțumesc pentru fiecare zi în care ești aici. Pentru că mama e fericită atunci când vede că mă săruți pe frunte. Pentru răbdarea cu care asiști la tentativele mele de a găti. Și pentru că..acum îmi zâmbești.

Cu drag,

H.

IMG-20160605-WA0066

 

2 gânduri despre “Diferit.

Lasă un răspuns

