Jurnal de femeie anormala.

Dacă îmi spui că sunt un om nemernic, unul care a eșuat în viață, care visează aiurea la carieră, în loc să stea dracului acasă și să facă un copil, ca orice femeie normală de vârstă mea (really?!), nu te iau în seamă. Pentru că am în mine o doză sănătoasă de nesimțire, care m-a salvat în multe situații. Nu, nu te consider un inamic. Doar o persoană care nu mă cunoaște și care îi crede nemernici pe cei care văd viață un pic altfel. Ah..poate și puțin limitat. 
Am mai spus chestia asta și repet, atâta timp cât eu nu îți critic alegerile în viață, nu încerca să o faci tu. Și nu mă considera inferioară doar pentru că nu mi-am descoperit înstinctul matern. Există un copil frumos în viață mea pe care îl ador din suflet, deși o știu doar de vreo trei ani. Toate la timpul lor, o să vina și rândul meu. Și-o să iubesc acel copil din toată inimă mea, într-un mod pe care doar atunci voi începe să îl descopăr. Doar bunică-mea mi-a zis că dacă nu mă mărit până la 25 de ani (pe care îi voi împlini peste vreo două luni)..nu mă mai ia nimeni. Măcar dansa are o scuză, are altă mentalitate.

Nu tu ești dușmanul meu, atunci când îmi sugerezi că sunt anormală. Ci eu însămi, atunci când mă învinovățesc pentru lucruri care nu depind de mine. Sau când îmi pierd încrederea în mine însămi din te miri ce nimic. Asta îmi face rău, nu eticheta de „femeie incompletă” pe care mi-ai pus-o tu.

Vorbeam de curând despre libertatea de a alege..care trebuie să fie urmată de abilitatea de a-ți asumă consecințele. Eu încă încerc să îmi dau seamă ce vreau de la mine însămi.

Cu mine am o problemă, nu cu ține. O să mă consider normală și completă atunci când o să învăț să mă descurc de una singură, când nu o să mă mai demoralizez din cauza unor simple posibilități și când o să fiu capabilă să îmi țin fricile sub control. Până atunci..da, sunt defectă și anormală.

Posted in Fără categorie

Lasă un răspuns

