Deadline?

Mai e un pic și mă apropii de acel prag critic de 25 de ani.. prezis de bunică-mea. Dânsa crede cu ardoare că dacă nu m-am măritat până la 25 de ani..dup-aia nu mă mai ia nimeni. Altfel spus..peste o luna și un pic voi deveni fată bătrână. Fără bărbat, fără copil…poate o să reușesc atunci să îmi iau pisica mult dorită, pentru a compensa faptul că voi deveni o femeie incompletă și ratată (dacă nu reperezi ironia, înseamnă că nu ai citit articolele anterioare). Apropo de asta..pe consort de ce nu îl ia nimeni la întrebări? Că avem aceeași vârstă. 

Lăsând la o parte faptul că atâtea persoane își fac griji cu privire la viața mea sentimentală și starea uterului meu..mă mai lovește uneori PMS-ul și mă gândesc ce-o să fac de acum încolo. Zile la rând sunt prinsă în rutina acasă-birou-acasă..și în fiecare dimineață aș ucide pe oricine se apropie de mine fără să aibă o cană de cafea în mână.

Nu mă simt pregătită pentru lucruri serioase și responsabile. Nici adult nu mă simt. Poate că ar fi recomandat să caut și altceva decât un loc de vizitat, un serial nou, o cafenea inedită sau vreun colț de București încă neexplorat. Nu, încă nu m-am gândit serios la viitorul meu. Știu doar că vreau să fie alături de consort. Și deși sună un pic idealist..cred că prin asta am rezolvat cam jumătate din dilemă.

Chiar e un deadline vârsta de 25 de ani? Pe principiul..ți-ai făcut de cap până acum, e cazul să începi să te porți că un adult?! Că eu nu pot să funcționez așa. Nu am ajuns în punctul în care știu exact ce îmi doresc, încă încerc să devin responsabilă și chiar mă străduiesc să am grijă de mine. Chiar contează atât de mult să bifezi niște realizări până la ACEA vârstă?! E cazul să ne trăim fiecare etapă a vieții în funcție de un termen limită? Ce urmează..să am un copil până la 28 de ani?

Nu mă închide nimeni la mânăstire, nu o să mi se impună să port fuste peste genunchi și nici ovarele nu încetează să fie funcționale (aici a izbucnit feminista din mine). Expiră vreo ofertă de care eu nu știu?

Eu nu pot merge din deadine în deadline. Mai ales când e vorba de viața mea. Și având în vedere că e singura pe care o am..trageți voi concluziile.

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

