Introspection.

Uitasem cum se simte liniștea. Și senzația de a fi împăcat cu tine însuți, chiar și după o zi în care poate nu a mers totul cum plănuisei. Nu se mai dau lupte în mine și nici nu mai las străinii să îmi influențeze dispoziția.

Am realizat că e necesar să îmi fac timp pentru mine însămi. Și nu e musai să fie ceva productiv. Uneori chiar am nevoie să nu fac nimic. Și nu mă simț vinovată pentru asta.

Sunt zile în care nu am nevoie de nimeni. În care e necesar să fiu singură și să îmi pun filmele în ordine. Alteori..faptul că îmi pun capul pe pieptul lui și stăm așa, în tăcere, vindecă orice fisură.

Trebuie să învăț să nu mai fiu complexată de imperfecțiuni. Atunci când am ales numele blogului de față aveam vreo 17 ani. Acum am aproape 25. Cred că mi s-a schimbat perspectiva asupra concepului de „(im)perfecțiune”. Și dacă stau să mă gândesc bine..cred că atunci îl înțelegeam mai profund. Nu îmi amintesc să mă fi penalizat pentru că nu întrunesc anumite criterii sau că nu fac un anumit lucru suficient de bine.

Așa că, la 25 de ani, mă văd nevoită să învăț din nou cum e să te accepți așa cum ești și să nu te mai evaluezi în funcție de performanțele altora. Poate că femeia din mine are ceva de învățat de la adolescenta supărată pe oameni și pe societate.

Mult timp mi-a fost teamă de singurătate. De faptul că atunci când rămân cu mine însămi, vin toate grămadă peste mine. Acum am ajuns să apreciez un moment în care mă pot regăsi sau chiar o zi în care nu e nevoie să fac nimic, după ce mi-am împins limitele o săptămână întreagă.

277

Posted in Fără categorie

Lasă un răspuns

