Stay still. Breathe.

Am ajuns să cred că acel clișeu referitor la vârstă începe să se aplice și la mine.. Nu mai am atâta nevoie de adrenalină, ci de liniște. Da,da..vârsta. Acum mi se zice „saru’mana” și „O zi bună, stimată DOAMNĂ”..de mi se urcă tot sângele în cap și mă ia cu palpitații.

Apreciez lucrurile simple și fac tot posibilul să le evit pe cele complicate, țin prea mult la nervii și la optimismul meu ca să îmi distrug echilibrul în mod voluntar.

Nu vreau o relație furtunoasă, cu certuri, împăcări și plimbări prin parc la 11 seara. Vreau să vedem un film împreună și eu să adorm la jumătatea lui, pentru că am avut o zi grea la birou. Nu mai vreau nopți albe și seri în club, vreau să adorm fără mustrări de conștiință și fără să mă gândesc la un scenariu care e 99% improbabil să aibă loc. Îmi plac sâmbetele că aceasta, în care nu am o lista de bifat și nimic urgent de rezolvat. Am cărți, seriale și o pisică de 7 kilograme ce aleargă prin casă (Poftim, 25 de ani și corpul meu încă nu și-a găsit menirea. Cresc pisici, dom’ne!)

Apropo de pisică, dacă ai ajuns aici de pe pagina mea de Facebook, știi deja că am primit un pisoi de ziua mea, acum o luna. Probabil că ai văzut și câteva zeci de poze cu el (Am să o las mai ușor, promit!) I can’t help, mi-am dorit enorm să am una și să îmi demonstrez mie însămi că pot fi responsabilă. Iar oamenii minunați cu care lucrez de vreo 2 ani și jumătate s-au gândit să mă facă fericită (după ce am insistat eu un an întreg). Individul e terapie curată, afirm cu tărie că am devenit mai calmă și mai optimistă de când a apărut el. Bestia arată AȘA:

 

15205602_1316467548410849_644803708_o-crop

Revenind la subiect, de zece ori am zis că o să iau o pauză de la tot și tot de zece ori a intervenit ceva. Cred că e primul lucru de pe lista (clișeică) pe care o voi face pentru anul următor.

Am dezvoltat și un „miserupism” de-a dreptul terapeutic. Nici nu mă mai încrunt, așa evit și ridurile de expresie ce își vor face apariția curând (deh..25 de ani). Totuși, fără creme antirid de Crăciun, DAAA? Am zâmbit chiar și când o tanti m-a acuzat într-o dimineață că sunt păcătoasă pentru că nu mă închin, port fuste scurte și umblu despletită. Zen&happy.

Vreau să îmi placă mie de mine însămi, nu străinilor. Pentru că eu știu mai bine decât ei cum se simt teama, vinovăția și regretul. Am descoperit și cât de benefică e liniștea pentru moralul meu. Odată ce realizezi că nu îi poți mulțumi pe toți și că unele lucruri chiar nu depind de tine..ajungi să adormi fără coșmaruri.


5 thoughts on “Stay still. Breathe.

  1. Bine zis, mai ales utima partea, ce cred ceilalţi despre noi nu depinde de noi şi nu putem controla, mdeci să fie la ei acolo, lucrez şi eu cu mine însămi să nu mă mai agit pentru aşa ceva… Exact asta simt şi eu când am vreo pisică prin jur, că e terapie pură!

  2. Bine zis, mai ales utima parte, ce cred ceilalţi despre noi nu depinde de noi şi nu putem controla, mdeci să fie la ei acolo, lucrez cu mine ca să nu mă mai agit în această privinţă… Exact asta simt şi eu când am vreo pisică prin jur, că e terapie pură!

Lasă un răspuns

