Căldură mare, mon cher !

Tocmai am realizat că eu nu sunt pregătită pentru vară. De aspectul fizic nu vorbim, că acu’mă pun să plâng de ciudă, dar nici măcar emoțional? Cândva nu aveam probleme cu temperaturile ce sar de 30 de grade, dar în ultimul timp am ajuns să mă preling efectiv pe trotuar, pentru că uitasem cum e să treci zilnic prin iad. Iar asta e ciudat, având în vedere că ar fi trebuit să mă obișnuiesc cu temperaturile ridicate, la cât de des sunt trimisă la dracu’..

De când mă știu, mă lăudam cu faptul că sunt imună la căldură și rezist la caniculă. Să fie blestemele de vina sau vârsta? Mi-e frică să caut un răspuns la asta. Majoritatea se refugiază pe la piscină sau la mare, numai ca să nu mai simtă canicula. Ghici ce? Eu NU mă bronzez, eu mă înroșesc și dup-aia mă plâng o săptămâna că nu pot să dorm din cauza că mă ustură pielea. Știți femeile alea bronzate uniform și date cu ulei după care întoarcem capul pe stradă? Eh, eu sunt că un pui de hipopotam, cu picioare grăsuțe și cu mers chinuit. O priveliște mirifică, I know. Să zic și de beach body și de complexele mele de muiere terorizată de cântar? Vara asta nu prea mă văd stând pe vreun șezlong (că în piscina de adulți nu întru, sunt terorizată de apă).

Apropooooo..ați remarcat trendul verii ?! Cum nuuu? PAPUCII CU PUF !!! Imposibil să nu văzut pe cineva pe stradă sau prin mall (loooogic!). Nu știu cum naiba a luat amploare moda asta, da’ eu nu aș avea curajul să merg cu doi porcușori de Guineea în picioare, să mă iertați. Jos pălăria pentru voi ! Și aia cu oleacă de puf pe margine, ce dracului. Pe lângă faptul că efectiv mături pe jos cu pufoseniile, mergi ca și cum ai avea un ușor handicap locomotor, că te chinui să nu îți scape vietatea din picior în timp ce pășești pe podium, pardon…stradă. În calitate de stăpână de motan negru că noaptea, mă simt ușor ofensată de asemănarea bestiei cu papucii ăia vii și cu puf negru. Dacă aș aduna și eu blana care îi cade în decurs de vreo săptămână, strâng cât să îmi fac și eu o pereche de hidoșenii d-alea.

Singura parte bună a verii e că pot să mănânc câtă înghețată am chef . Dar apoi iar mă lovește melancolia când mă urc pe cântar. Oricum ai da-o, nu e bine..intrăm într-un cerc vicios. Ah, adăugăm și faptul că noapte de noapte doarme o chestie blănoasă și pufoasă în sufletul meu? Ai zice că îi e și lui cald..la cât de negru și..bine făcut e. Dar nu, eu tot sclavă și suport comod rămân.

Ca să o dau în și mai multă hatereala..pe la voi pe la birou se ceartă oamenii din cauza aerului condiționat? În orice multinațională cred că există celebra dispută între cei care sunt pro și cei care nu îl tolerează ușor (mai ales la valori sub 20 de grade). Eh, eu fac parte din a doua categorie. A început sezonul certurilor din cauza lui, ca să întru acum în probleme de corporatiști.. O să fie o vară luuuuunga și bipolară. „Hell îs coming”, ca să parafrazez cel mai așteptat serial al verii 😦

Lasă un răspuns

