Blestemul detergentului.

Cui nu îi place să stea prin magazine? Mă rog..acum mă adresez femeilor, noi suntem alea care ne uităm la fusta AIA neagră că la Sfântul Graal, deși e probabil să mai avem vreo 3 identice prin dulap.

Acum urmează partea în care mărturisesc a dirty little secret: în fiecare zi dintr-aia în care muncesc la foc automat și mă întreb cum dracu’mai pot fi un adult funcțional..mă consolez cu ideea că atunci când ies de la birou mă duc să îmi cumpăr ceva. Orice, cât de mic..să știu că m-am premiat pentru faptul că am rezistat. Ce psiholog? Sinsay e raiul meu, parol.

În egală măsură..detest să merg să cumpăr chestii pentru acasă. Atunci când mă apropii de ACELE raioane ale hipermarketului, simt că am făcut degeaba vreo 18 ani de școală, că tot mă emoționez când trebuie să aleg un detergent sau balsam de rufe. Să nu uităm că am avut acel experiment nereușit..în care toate tricourile albe (și ale mele și ale lui) au devenit un roz pal superb. Încă se uită strâmb la mine când își aduce aminte..

Serios acum? De unde se presupune că ar trebui să știu de care am nevoie? Hai să luăm detergentul de rufe: pudră, lichid, capsule, cu efect de albire, cu nu știu ce balsam în el. Really? De curând găsisem o ofertă la un detergent lichid și am zis să renunț la capsula aia pe care o aruncam în cuvă și scăpam în 2 secunde. Nuuu, frate. Ăsta avea un dop de dozare pe care ei ziceau că îl bagi ÎN mașină și îl lași acolo. Deh, mie mi-a dat cu virgulă și am apelat la doamna care ar fi trebuit să mă bată oleacă și să mă țină mai mult pe lângă ea cât încă eram acasă. Degeaba. M-am uitat la tutoriale pe YouTube care îți explicau cum să îl folosești și tot nu eram convinsă (Da, există…pentru tute d-astea ca mine).

Am zis să cer mai multe păreri și am lansat bomba a doua zi când am ajuns la birou. Am fost băgată în ceață, pentru că părerile erau împărțite: cineva punea detergentul lichid în compartimentul de sus, altcineva m-a sfătuit să pun cu tot cu capacul de dozare (ce naiba poate să se întâmple?!). Și așa a ieșit o maaare polemica. Până la urmă..mi-am făcut curaj și am făcut ca tanti aia din tutorial. Momentan sunt safe, nu am stricat nimic.

Apoi e problema cu balsamul. De unde să știu eu din care vreau? Și Vanish? Gold, Oxi Action sau Oxi Action Crystal White? Care e faza cu varietatea astea de produse? Nu toți detergenții de vase fac FIX aceeași chestie? Și chestia aia cu care speli pe jos? Mi-a luat vreo 20 de minute să mă decid cu ce să spăl pe jos. Citeam că proasta etichetele, le comparam și tot nu eram în stare să aleg. Până la urmă l-am luat pe ăla roz, că îmi plăcea culoarea, nu de altceva.

Știați că există soluții diferite pentru curățarea chiuvetei din baie și pentru curățarea celei din bucătărie. De ce? Care e diferența, pe bune? E pură tortură pentru mine să aleg așa ceva. Dacă îndrăznesc să întreb vreo doamnă..se uită la mine de parcă acum aș fi picat din junglă și încerc să mă prind cum e cu civilizația..

Help? Vreun training, vreo prezentare Power Point pentru corporatista din mine? Maica-mea a renunțat să mă educe de când am dat rateu cu ciorba? Sau să fi fost clătitele..?