De sezon.

Hai sa discutam ceva de sezon: sesiuneaaaa!

Ce e sesiunea? E acea perioada din an cand studentul face cele mai multe promisiuni si isi spune siesi cele mai multe minciuni. Cea mai frecventa e: „Mai stau putin ma apuc de invatat! Si de semestrul viitor ma pun cu burta pe carte.”

Ai face orice altceva,  numai sa nu inveti. Faci curat, vorbesti la telefon, stai pe Facebook..numai sa amani momentul critic in care te asezi  la birou cu cartea in brate. Si in sfarsit iti faci curaj si te pui pe invatat. Cateva minute, ca apoi incepi sa te gandesti: dar daca e ceva nou pe Facebook? Stai sa sun pe colegu’, sa vad daca el invata. Si parca te simti mai bine cand afli ca nu esti singurul in situatia asta.

Dupa cum zice Costel de la Deko Cafe: „Nu pot sa invat daca n’am rosii!”, asa si studentul gaseste orice activitate interesanta, atata timp cat nu implica invatat. Eu sunt cel mai bun exemplu, stau pe Facebook si scriu articole pe blog, in timp ce caietul ma asteapta in pat, cu pixul langa el, pentru subliniat. Si fac ce face orice student, ma mint ca la fix ma apuc sa citesc. Apoi la si jumatate. De fapt, la fix. Si tot asa. Nu-s mandra de chestia asta. Si imi vine sa ma dau cu capul de pereti, numai sa nu invat.

E ironic faptul ca esti organizat, iti faci un program si tu chiar te crezi capabil sa il respecti. Adica..nu stie toata lumea ca repriza de invatat trebuie sa dureze 50 de minute si pauza 10? Degeaba..oricat ti-ai propune, tot cu o zi de examen te apuci de invatat. E lege!

Maine, frate. Acolo zac toate sperantele si planurile oamenilor. Si imi dau seama ca gresesc, stiu ca maine voi fi presata de timp, s-a mai intamplat de atatea ori si sigur se va mai intampla de acum incolo. Sunt ipocrita fata de mine insami. Oricum am sa ma apuc pe ultima suta de metri, oricat mi-as propune sa nu o dau in bara.

Stiu ca poate suna un cliseu, dar fix in sesiune am devenit brusc atrasa de How I Met Your Mother. Jur, e genial serialul! Vi-l recomand cu caldura, dar dupa ce terminati sesiunea. Sa nu ma injurati apoi.

Si in ziua examenului..speri la ce e mai bun. Daca stii subiectele, te bucuri ca a picat ceva ok. Daca nu scrii, te bucuri ca ai scapat. Oricum ai da-o, a trecut. Si maine o iei de la capat, ca sesiunea e lunga si tu mai ai multe promisiuni de incalcat..

 


4 gânduri despre “De sezon.

  1. Cat ma regasesc in postarea ta 🙂 Atat ca la mine, miza finala nu era „maine” ci fix noaptea dinaintea examenului!! Pana nu pricepeam eu ca mai sunt cateva ore pana la examen, nu era chip sa ma concentrez.
    Culmea e ca si acum, desi am terminat cu facultatea de ani buni, tot cu foile si pixul in brate sunt. De data asta incerc sa rumeg niste legi si taaare imi lipseste cheful. Sau rosiile 🙂
    Sis, mai ai un pic si scapi! Si..in cel mai rau caz…o restanta nu e nimic neobisnuit!!!

Lasă un comentariu