December days.

A venit si perioada aceea a anului pe care eu o iubesc teribil. Toata luna decembrie sunt numai zambete si bucurie, ma inveseleste atmosfera asta de sarbatoare, imi place sa ofer cadouri, sa devorez dulciuri (macar acum am o scuza sa imi dublez greutatea) si sa fiu aproape de cei dragi. De vreo trei ani incerc sa pregatesc sarmale cu mama inainte de Craciun. And guess what? De fiecare data o dau in bara. Insa cred ca anul asta voi face un tort! In premiera.

Pe de alta parte..ninge si e frig afara. Eu am o aversiune fata de zapada, nu am viziunea aia romantica asupra zilelor cand ninge cu „fulgi mari si pufosi”. Nu, zapada e oribila atunci cand e multa. Se blocheaza drumurile, alunec, ma aleg cu vanatai siii..e mocirla peste tot. Din cauza asta nu imi place mie iarna!

A, si in perioada asta..urasc sa merg la cumparaturi prin hipermarketuri. Vesnicele cateva colinde (made in USA) repetate la infinit, aglomeratie, ca na..ce farmec ar mai avea Craciunul daca nu ne indopam cu portocale, cozonaci, placinte, carne de porc si alte delicatese?! Asa-i place romanului, sa vorbeasca despre fapte bune si sa isi proclame credinta cu o bucata de carne intr-o mana si cu paharul de vin in cealalta.

Lasand aceste aspecte negative..eu il astept pe Mos Nicolae zilele astea. Cred ca la mine ajunge mai tarziu, cel mai sigur vineri. Nu conteaza ca am 21 de ani si ca am depasit cu mult perioada in care asteptam sa vina „Mosii”, tot ma bucur teribil cand capat ceva dulce. Apropo de Mos Nicolae si Mos Craciun, mi-a povestit mama zilele trecute cum ma „fentau” atunci cand eram mica. Cadourile si pungutele cu dulciuri erau depuse cu cateva ore inainte la vecina, iar eu il pandeam pe Mosu’ impreuna cu ai mei parinti pe balcon, sa vedem sania pe cer. Intre timp, vecina intra si imi aducea pungutele. Astfel, nu aveam cum sa banuiesc ca Mos Nicolae/ Mos Craciun nu exista, din moment ce cadourile mele erau in ghetute/sub brad atunci cand intram in camera.

Daaar..pana vine Mosul si pana ajung eu acasa..mai am ceva partiale de dat, doua lectii de predat si muulti neuroni de ucis. Prima lectie la copilasi o sustin vineri. Wish me luck!

8 gânduri despre “December days.

  1. La tine ninge?? 🙂
    Si eu is cam la fel in perioada asta. Cred ca m-as bucura de zapada daca as sta la munte, intr-o cabana si as avea concediu cat tine iarna. Eh..asa ce m-as mai bucura eu de fulgii de nea!In schimb, imi place tare mult sa merg la cumparaturi, fie si in supermarketuri 🙂 Cu colinde, cu tot, mie mi-e drag!
    Iti urez bafta cu primul tort (poate pui si niste poze si o reteta sa vad si eu), multa rabdare cu juniorii la scoala 🙂 Si nu in ultimul rand, sa iti aduca Mosul tot ce iti doresti!!

    1. Inca nu ninge, dar nici nu’s nerabdatoare.
      Daca nu as avea atatea pe cap si zeci de drumuri de facut..poate as simti si eu „magia zapezii”
      Tu tine-mi pumnii la copilasi, ca acolo o sa imi tremure genunchii!
      Te puuup, sister!

  2. Zic să ne mulţumim cu ce avem în privinţa lucrurilor mai puţin plăcute ale acestui sezon. Şi mie îmi place această perioadă, mai ales stările sufleteşti de bucurie, căldură în suflet şi îngăduinţă care renasc (sau aşa ar trebui!) odată cu cu această minunată perioadă. De câteva zile încerc să intru şi eu în spiritul lunii decembrie.

    Bonne chance! la ucis de neuroni şi pentru ziua de vineri.

    1. Mai ai rabdare cateva zile, o sa intri fortat in atmosfera, odata cu bradutii amplasati pretutindeni, costumele de Mos Craciun si colindele de la radio, televizor, din magazine :))
      Merci beaucoup! Sper sa le fac fata micilor monstri.

      1. Oricum va ieşi, toate au un început şi nimeni nu s-a născut perfect sau învăţat. Puţin optimism nu strică, deşi, o ştim cu toţii, emoţiile câştigă în faţa optimismului. Dar e normal să ai emoţii. Dacă nu ai avea emoţii, probabil că nu ar fi ceva destul de important pentru tine. Să ne povesteşti cum a fost. O seară frumoasă!

      2. In general, am oroare de chestii care implica statul in fata unui „public”..dar sper sa ma descurc. Mai ales ca intentionez sa profesez de anul viitor.
        Cu siguranta am sa povestesc! O seara frumoasa si tie, draga mea!

Lasă un răspuns

