If not now, then when?

Am nevoie de timp și pentru mine. Vreau să apăs butonul de pauză, să îmi rezerv timp pentru un pic de introspecție, că n-am mai trecut demult prin sufletul meu și s-a pus praful pe acolo..

Am ajuns să fiu atât de preocupată de ce cred alții despre mine, încât am uitat că cel mai mult contează cum mă văd eu . Și niciodată nu m-am putut lăuda cu o părere prea bună despre mine însămi..am zis că lucrez la asta, dar amânat, am împins limita până la refuz. Și cu ce m-am ales?

Am nevoie să îmi rezerv timp să mă gândesc, să îmi dau seama ce vreau de la mine, apoi ce vreau de la ceilalți. Sportul meu preferat a ajuns să fie fuga de responsabilități (și asta nu te face să te împaci cu ce îți arată cântarul, pe cuvânt). Dacă m-ai întreba dacă sunt fericită, probabil că aș răspunde că nu sunt. Dar problema e că nici măcar nu știu ce îmi lipsește pentru a fi.

Trebuie să îmi dau voie să plâng, dacă asta mă face să mă descarc. Să nu mai îngrămădesc nemulțumire după nemulțumire în sufletul ăla mic și amar..și să risc să explodez la cea mai mică provocare. Să mă uit la seriale de plângăcioase, cu laptopul în brațe și cu pachetul de șervețele lângă mine. Să citesc toate cărțile alea pe care le cumpăr și de care promit că mă apuc azi, mâine, poimâine..

Nu vreau să evadez, să mă izolez sau să fug. Vreau să pot să mă revolt, să iau foc și apoi să mă calmez. Să îmi permit să fiu furtunoasă, bipolară, să mă descarc, să mă răzgândesc…și să nu îmi mai fie teamă de consecințe.

S-ar fi schimbat ceva dacă mi-aș fi acordat timp să meditez și să ezit, în loc să iau decizii pripite și să judec? În fericire oricum nu mai cred, dar poate că ar ajuta să fiu împăcată cu mine însămi. Înainte să vânez tot ce e urât la mine, trebuie să îmi fac timp să găsesc și câte ceva care e frumos. Ar trebui să fie ușor, nu? E atât de ironic faptul că pot ține piept oricui, pot fi o scorpie absolută dacă îmi propun….dar îmi e frică de mine însămi.

Cum obțin timp pentru mine? La ce să renunț? Sau la cine? Probabil la toate îndoielile și complexele alea pe care le car după mine de atâția ani.. Sau la ambiția de a fi de piatră, de neatins, imposibil de emoționat?

Vreau să am timp să fiu și eu om, nu un roboțel ce acționează din reflex și obișnuință. Am nevoie să îmi permi să greșesc, să regret și să sufăr. Perfecționista din mine trebuie să ia o pauză și să accepte că uneori…chiar nu trebuie să fac eu totul.

Am să încetez să ne dovedesc altora ce femeie de neclintit sunt eu. În schimb, voi (re)învăța să fiu..imperfectă.

2 gânduri despre “If not now, then when?

  1. Love u, sis!!!
    Nu stiu daca ajuta, dar sa stii ca si eu am momente cand ma pierd pe mine. Da, stiu suna ciudat…dar nu stiu cum sa exprim altfel treaba asta.
    Asa ca o coincidenta azi si maine sunt libera si in loc sa fac cele 10 mii de chestii pe care AR trebui sa le fac (curat, gatit, mers la sala, ordine in ganduri si sifonier, vospit par si gherute) am decretat doua zile de stat in pijamale si frecat menta. Si parca nu e rau.
    Uneori avem nevoie de mici pauze, sa vedem ce si unde gresim, Sau care sunt lucrurile (ori oamenii) care ne seaca de energie. Si sa mai schimbam p-ici pe colo, cate ceva. Ai incercat sa-ti dai un pic de timp sa vezi ce nu e in regula in viata ta?
    Cat despre parerea ta despre tine, nici sa nu-ti pese de altii. Sa ai in vedere DOAR parerile celor care te stiu si te iubesc cu adevarat asa cum esti tu, MINUNATA! Oare de care ori ti-am spus ca trebuie sa ai mai multa incredere in tine?? 🙂 Love u!!

    1. Mai am si eu zile in care ma declar o lepra absoluta..dar observ ca as avea nevoie de mai multe. Sa fiu eu cu mine, sa ma rup in bucati, sa ma lipesc la loc..sa cunosc ce am devenit. Nu stiu ce sa schimb, la ce sa renunt si ce sa caut..
      Iar tu..ma iubesti de cand m-ai cunoscut, esti subiectivaaa !!! Te pup si te imbratisez, omul meu care m-a sprijinit intotdeauna ! Love you a lot.

Lasă un răspuns

